20 juli 2025, 21:31:49

De ambachtse valkjes:)E.K. Special!!

Gestart door *~Romilda~*, 1 februari 2011, 14:38:38

« vorige - volgende »

*~Romilda~*

Jaa ze eet echt goed ze is sinds gisteren bij hem gezet en in het nachthok en ze lijkt goed te tieren hoor!!
Ze eet als een dijkwerker!!!wahahah:P
En ze laat zich nu al kroelen door het mannetje!! :o
:D goee nieuws dus he

Caroline 1569

Ha Romilda

Fijn dat alle valkjes het goed doen.
En wat een aanwinst is Angel.
Dat je er maar veel plezier van mag hebben.
Caroline 1569

*~Romilda~*

Dankjewel caroline!!
Ja ik ben heel erg trots op der!!:Dze is prachtig!!En het klikt echt goed met die twee..Ik zie ze samen eten,samen badderen en samen op de grond scharrelen!!
Ik ga morgen eens kijken of ik een mooie standaard kan maken voor een voerschaal buiten,kan ik een lekker bord met allerlei dingen geven!!
Ik denk dat morgen me nieuwe draadspiraal voor in de voilere ook binnekomt!:DEen mooi speeltje en meestal zijn ze er gek op om op te zitten!!
Zal van het weekend weer eens foto's maken van me speciaaltjes!!!:D
Groetjes romilda en een fluitende(op me schouder)sparky die de a team beheerst!!whaha
Zo en vandaag heerlijk naar de zonnebank geweest,dat was toch lekkerr!!!
Groetjess romilda

*~Romilda~*

Angel en Felix zijn echt lief voor elkaar,ze genieten heerlijk in de zon op hun klimboom van het goede leven!Ben hier en daar rond aan het kijken voor nieuwe bewoners...:P

Sparky en Lilo lijken echt beetje verliefd te zijn!!Ze letten op elkaar geven kroeltjes en zitten vaak dicht bij elkaar,echt heel lief!!Kan echt genieten van die twee,zooo lief!!
Ik heb me zinnen gezet om een wit valkje erbij te nemen in de voilere,,ik vind ze zo apart!!Dus ben goed aan het rondkijken en hier en daar zijn witjes geboren dus we wachten gewoon af!!
Ik ga genieten van een heerlijk vrij dagje,waarschijnlijk lekker naar het strand,dan vrijdag ochtendje werken en smiddags een lekkere massage,,:DEn daarna grote beurt voor de voilere en de binnenvalkjes..
Groetjes romilda

*Esther*

Ja, lastig is dat als je een keus moet maken.
Je hebt een mooie voliere, daar kunnen nog zat bij in de toekomst. :D

gr Esther

carco

Hoe gaat het hier?
Ik lees dat er ineens toch wel weer een valkje bij gaat komen?
Leuk hoor, maar dan had je de wildkleur toch niet weg hoeven te doen ???

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

patty_dordtse valkjes

Hoi.

Je wilde langskomenen om een stekeltje uit te komen zieken dat is geen probleem hoor.

Je weet waar we wonen haha.

Bij bijou en balou weet ik dw geslachten  niet alleendie van buster en mandy he!!!

Heb nu nog maar 2donsjes over van zero en angel en bij kiara liggen er ook nog 2.

Hoor het wel wanneer je komt uitzoeken
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*~Romilda~*

@caroline,
die wildkleur moest ik ook een beetje weg doen omdat ie bijna 24/7 een autoalarm na deed...ik werd er gek van marco werd er gek van en de buren ook,,en ik geloof angel ook en die andere want die gingen dan in het nachthok zitten..
Verder gaat het heel goed hier hoor!
Maar ik wil er eigenlijk toch weer twee valkjes bij,,we zijn een tijdje verder en me vriend vind het goed als ik er weer een paar bij neem,ht ga nu goed in de voilere..en het is gewoon goed te doen,geen geklaag van de buren dus een goede reden om er een paar bij te nemen.
En eigenlijk caroline,zou ik er nog eentje van jou willen hebben..
@patty,ik zal even met marco overleggen!
Het is een beetje druk qua vrienden,dan weer daar heen dan weer daar heen dat ik een beetje weinig online ben,maar lees wel zo af en toe bij bij jullie dagboekjes hoor!!!
Groetjes romilda

patty_dordtse valkjes

ik heb alle tijd en geduld hoor  ;D

maar je hebt 2de keus  :P

fijne dag nog
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*~Romilda~*

Hee allemaal!!!
Ik heb er een bonte witmasker bij en ik weet het geslacht nog niet maar hij/zij is me toch moooiii!!!!:D
Zodra ik het geslacht weet ga ik een mooie naam bedenken!!
Het is echt gaaf om er een met wit te hebben!!
Donderdag ga ik ook bij patty nog eentje uitzoeken en dan zitten we al weer op 4 valkjes:DWord het toch wat voller in de voilere!!:D
Gister had ik carco mailtje gestuurd ..zei geregeld dat het valkje al naar barendrecht kwam en bamm om kwart over vijf was ik de trotse eigenaresse van deze mooie witte valk!!
Zoooo snel gegaan maar wel beterr!!
Hierbij:De VZN!!!whahah

Knappperddddddd :-*

Dat is me nieuwe aanwinst!!!!:D
Groetjes romilda

TheaV

Dat is zekers een knapperd!!!!
Heel veel gezondheid, geluk en suc6 met haar/hem!!!

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Cherro

Wat leuk ;D
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :) Wat een dotje :)

Lijkt wel een klein beetje op mijn bodhi alleen dan zonder pareltjes :)

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

*~Romilda~*

@thea:dankjewel
@cherro
Idd hij lijkt er wel op!!Die pareltjes bij bodhi zijn ook super schattig!!
Maar ik ga van de week mss bij patty ook nog eentje uitkiezen..en zei heeft ook witte mini's!!
Groetjess romilda

*Yvon

Hoi hoi

Je hebt er weer een mooitje bij !!  ;D
Zou het echt bij 4 blijven ??  ::)  ;D

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Wauw wat een knapzak!!

Gefeliciteerd met deze mooierd!