21 juli 2025, 22:30:09

De ambachtse valkjes:)E.K. Special!!

Gestart door *~Romilda~*, 1 februari 2011, 14:38:38

« vorige - volgende »

*~Romilda~*

Jaa larissa ik kan bijna niet wachten,ik moet vandaag en morgen werken maar de dag magvan mij echt vliegen!:P

Niet dit weekend maar volgend weekend gaan we de tuin vast een stuk leeghalen:P:D
Laat maar komen die voliere!!:D;) ;D ;D
Groetjes romilda

*~Romilda~*

Het ga zo goed met sparky!!
Ik mag hem morgen avond al ophalen:D:D:D... Slaapt ie lekker in huize van oord/de heer en dan genieten maar.Dan ga ik zondag ook vroeg me bed uit en kan ik heel de ochtend naar hem kijken:D:D.. ;D ;D
Zooooooooooon zin in!!!:D
E
Groetjes romilda.. whaha
me so happy!!! ;D ;D ;D :D:D

Caroline 1569

Wat een leuk vooruit zicht :D.
En zal jij weinig slapen vannacht.
En dan duurt de dag :-\ zoooooooo............lang ;).
Veel plezier met het ophalen
Caroline 1569

*~Romilda~*

Heej allemaal,
Het gaat goed met hem hoor!!!:D

Nou het ritje naar huis ging na 5 minuten druk doen al over in rustig zitten en trosgierst eten!

Toen die eenmaal thuis was en lilo hoorde zette die het op een schreeuwen en toen die bij lilo in de kooi zat ging lilo gelijk op onderzoek uit..

bij hem op de stok zitten en steeds een stukje dichterbij..geweldig..

Sparky was ook wel nieuwsgierig naar lilo toe,echt heel erg leuk!Sparky heeft de rest van de avond lekker geslapen,

en vanmorgen toen ik beneden kwam zat ie samen met lilo al op een stok en het lijkt goed te gaan,.

Als lilo dichterbij komt gaat ie bedelen en geluidjes maken:..echt heel schatiig!!

Hij heeft ook al gegeten samen met lilo uit de voerbak,hij vond het zelfs nodig om lekker erin te gaan zitten:P..

Hij maakt zo af en toe al van die lieve geluidjes,hij is echt leuk!!

Groetjes romilda
Hieronder een paar foto's van die lieverd!!

Kijk hij eet echt al goed,en daarna kwam lilo het even voordoen hoe je lekker snel kan eten ;D

Een beetje wazig maar ze deed echt een poging lief doen!

liefff

Nou jullie zien het,het gaat goed he!!Ze zitten nu ook op een stok en af en toe wil sparky beetje bedelen naar lilo toe!!

ManjaV

Hey Romilda,

Wat is het toch een lieverdje he, die Sparky, en ik ben zo blij dat Lilo het kennelijk ook helemaal leuk vindt! Wat lief dat Lilo zo lief tegen Sparky doet, ik denk dat het vast wel een heel lief koppeltje gaat worden! Geef ze maar een knuffeltje van mij alletwee :D :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Caroline 1569

Zo nou is Sparky eindelijk thuis.
Wel fijn dat Lilo het wel leuk vind zo'n kleintje erbij.
Veel plezier met ze.
Groetjes Caroline 1569

TheaV

Lieve foto's..... !! Wat fijn dat het zo goed gaat, is altijd maar weer afwachten.... heel veel  genieten en geluk met ze !!

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Sally

Hoi hoi!

Sparky is leuk!! Fijn dat alles goed gaat tussen hem en Lilo.
Leuke foto's hoor!

Groetjes!

smiley

Hoi Romilda

Fijn dat je kleine mannetje eindelijk thuis is  ;D ;D.
En hij is nog mooier geworden dan dat hij al was toen ik hem had bewonderd  :-* :-*.
Geniet maar lekker van je twee schatjes ,en zoals ik al gelezen hebt blijven het er dus geen twee.

(super leuk !!)

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Anja

Wat fijn dat Sparky thuis is en wat is ie mooi zeg.

*~Romilda~*

Dankjullie wel!!Ik ben echt heell blij met hem..hij heeft net weer trosgierst uit me handen gegeten en daarbij heb ik hem heel lichtjes kunnen kroelen..hij is het nog helemaal ermee eens maar stiekem zie ik hem wel een beetje genieten!!:D
Gaat goed dus,.alleen door het gebedel vind lilo hem nu even wat minder aardig..maaar dat word vanzelf minder,,:)

Groetjes romilda

*~Romilda~*

Hallo allemaal!!!
Het gaat ontzettend goed met Sparky&Lilo!!
Ze zijn vandaag voor het eerst samen los..aangezien sparky gewoon netjes op me vinger stapt..:D:D feestje..
Hij genoot net eventjes van een vlieg reisje..maar zit nu alweer rustig te poetsen op de hoge stok!
Hij zit gewoon lekker om zich heen te kijken van woooww wat is dat allemaal!!:D

Ik heb hem net weer eventjes kunnen kroelen,ging wat minder als gister maarja,,ups en downs..:)..
Zijn favoriete bezigheid is lekker in zijn voerbak stampen en zoveel mogelijk rommel voor het vrouwtje maken:P..
Morgen lekker dagje vrij dus dan ga ik weer lekker een dagje genieten van me lieve birdies!!
Ik de foto miep heb weer wat lieve picca's van me schatjes!!
Geniet net als ik van zulke knapperddss!!
Groetjes romilda!

Echt genieten!!!!:D

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

ManjaV

Hoi Romilda,

Wat een schattige foto's :D :D :D
Zoooooooooooo lief!
Geef ze maar een knuffeltje van mij.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

*~Romilda~*

Heej manja,
Ik heb het gedaan hoor;)
Sparky zit nu lekker te poetsen terwijl die gewoon los mag en lilo zit ernaast lekker te poetsen!:)Ennn ik was toestraks even op youtube aant kijken en sparky luisteren,want ik was valkparkieten die fluiten aan het bekijken en beluisteren begint ie ineens zijn keeltje open te zetten..Er kwam van alles uit!:Pwhaha Ik vond het echt vertederend!:D
Gaat dus echt heel goed en hij kan echt netjes vliegen ook!!:DNergens vliegt ie tegenaan:)Ik ben zo trots op hem!!
Groetjes romilda!