28 maart 2024, 13:11:13

De ambachtse valkjes:)E.K. Special!!

Gestart door *~Romilda~*, 1 februari 2011, 14:38:38

« vorige - volgende »

*~Romilda~*

1 februari 2011, 14:38:38 Last Edit: 13 juni 2012, 15:20:45 by *~Romilda~*
Omdat ik best wel veel te vertellen heb begin ik ook maar een dagboekje.Ik heb nu een huishouden met een valkje,een cavia en een schildpad met een paar vissen.

Ik had eerst twee valkjes maar eentje lag veels te veel eitjes en is nu bij carco(caroline).
Ik heb nu Lilo nog en zij krijgt binnekort gezelschap van Sparky(komt van Manja vandaan.)Over een paar weekjes mag ik Sparky gaan halen!!
Maargoed Lilo:
Een lutino popje van nu 2/5 jaar oud.Heel erg tam en ontzettend gek op mee douchen met het vrouwtje:D
Ook is ze supergek op aandacht.Welke valk nu niet?:P
In de toekomst is het de bedoeling om een voilere in de tuin te gaan bouwen maar voorlopig eerst goed sparen.
Hieronder wat foto's van mijn allerliefste huisgenoot.





Naast mijn vriend betekend zij echt alles voor me.Ze is er al vanaf het begin dat ik op mezelf ging.
Ik heb inmiddels ook al foto's van sparky.Hij word echt heel mooi en is de jongste uit het nest maar ik vind hem zo onwijs leuk!!
Sparky(L)

Ik samen met sparky bij manja thuis.,hier zag ik hem voor het eerst in het echt!

Zoooo mooi!!

Hier istie nog heel klein..het gaat nu echt wel hard met hem!!Over een week of twee nog een keer kijken bij hem!!:D

Groetjes romilda.
;D

Larissa

Hoi Romilda

Geweldige mooi valkje heb je en krijg je er bij, ga me best doen je te volgen.

groetjeS Larissa

carco

Leuk je hier te zien :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




smiley

Hoi hoi

Ik kom natuurlijk ook even in je boekje kijken ,wij hebben elkaar bij Manja gezien .
Ook ik zal zo af en toe eens even in je boekje buurten ,en ik kan bevestigen dat Sparky een mooi ventje is .

Groetjes Conny



bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Anja

Wat een prachtig valkje is Sparky. En Lilo is ook prachtig. Is ze ook gepareld?

Liefs,

Anja

*~Romilda~*

Dankjewel voor jullie leuke positieve berichtjes:D
Neej Lilo is helemaal geel..
Ja ik kan niet wachten tot Sparky in huize van oord arriveerd!!
Ja ik ken je smiley,ik heb ook een stukje van je boekje gelezen;)

Zit ik serieus hier te leren,lilo los uiteraard;) begint ze ineens me leerboek wel erg lekker te vinden en ja hoor een valkensnavelpuntje erin,.muts dat ze is..ze wou gewoon aandacht en dan doen we het gewoon zo!:D

*~Romilda~*

Dit is het woonhuisje van me valkje:






Zo ik hoop dat jullie de kooi mooi vinden.Lilo is er helemaal thuis,ze zit altijd heel ontspannen op haar stok of in der hokje en dan vooral in haar grote badje:D..

Erg grappig dingetje:mijn valkje lilo loopt achter me aan over de grond:Pdit ziet er echt supergrappig uit:D
Ze loopt wel vaker over de grond op zoek naar ontdekplekjes:)Vanavond ook weer,en dan zit je op de bank tv te kijken en dan gebruikt ze je sok en daarna been om omhoog te klimmen:P..

*~Romilda~*

Een updateje..
Lilo en ik kunnen bijna niet wachten tot sparky hier is,hij word zo mooi..ik heb gisteren weer wat foto's gehad en een paar foto's van hem met ze koppie uit het blok!!Dus hij gaat bijna uitvliegen!!

Verder rijdt lilo op alles wat los en vast zit!Echt heel erg ze zit nu zelfs tegen mijn tas aan te rijden:O..Ik denk dat alle valkjes het in hun voorjaarsbol hebben:P..
Maargoed hier onder de sparky van bijna 4 weekjes:D







Hij word echt een plaatje!!Zijn zusjes zijn al uitgevlogen.
Groetjes vanuit ambacht met een erg hitsig valkje om me heen:P

Sally

hoi hoi,

Kom hier is een bezoekje brengen in jou boekje.  :)
Lilo is n mooi valkje ze!
Hier in de voliere hebben ze ook het voorjaar in dr kop, maar de winter is nog ni is voorbij.. Rare valkjes he.  ;D

Sparky is ook n schat zo te zien! Spannend wachten op zijn 'thuiskomst'.  :)

Leuke foto's allemaal!.

Groetjes Sally

carco

Leuke foto's  :D ( Je moet ze alleen wel even verkleinen  ;) )
Ik had ze al op je hyves gezien.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*~Romilda~*

Ja ik heb het nu door..ik zal voortaan die andere maat doen..ben al heel de tijd aan het proberen geweest..maar het is gelukt;)
Groetjes romilda

patty_dordtse valkjes

Hoi,

Leuk dat je een boekje ben begonnen
Ik zag je naam staan van je boekje en dacht hey dat is hier in de buurt

Ga je zekers volgen

groetjes
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

*~Romilda~*

Ik zat vanmiddag lekker te leren en lilo was weer aan het fladderen en ja hoor eerst lekker badderen in de schaal die weer op tafel stond en daarna lekker rijen tegen de schaal aan:P..en zo ging het wel efies door.
Nu is het weer een rustmomentje:)zo lief dan zit ze op me schouder te slapen..:)







Groetjes Romilda ;D

carco

Straks is het niet meer Coco, maar Lilo de eierfabriek :o  :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Anja

Wow een erg mooie kooi hoor. En lekker veel speeltjes.

Sparky wordt steeds mooier. Ik heb genoten van je mooie foto's.