24 april 2024, 18:08:18

Mooie kasteelkooi

Gestart door *~Romilda~*, 27 januari 2011, 09:06:45

« vorige - volgende »

*~Romilda~*

Ik heb een mooie kasteelkooi te koop staan,deze gaat weg omdat ik nog maar één valkje heb..Voor haar alleen is de kooi te groot.Het is echt een hele handige kooi,je heb een plat gedeelte hierin kun je gewoon van alles op zetten.Ook zit bij het platte gedeelte een "balkondeurtje".Deze kun je open zetten zodat ze vanuit daar eruit kunnen.Ook aan de voorkant zit een deurtje.De kooi ziet er nog heel goed uit en is makkelijk te verrijden..Uit elkaar kan die niet helemaal maar wel een deel.De maten van de kooi zijn:93cm langx69cm breedx140 hoog bij het kasteelgedeelte en bij het platte gedeelte is het 86 hoog.
Het is echt wel een grote kooi waarin makkelijk 3 a 4 vogels in kunnen.Bij het platte gedeelte heb je een lade en bij de onderkant ook een lade.De kooi is exclusief alle toebehoren,deze gaan bij mij weer in de nieuwe kooi.Die overigens nog best wel groot is;)
Ik vraag er zowiezo 35 euro voor,wie biedt?

christel

Ik woon in antwerpen is dat ver van bij jou??
groetjes christel ;)

carco

Het is echt een mooie kooi hoor Christel: ik hem hem gezien toen ik Coco ging halen. Het is niet zo ver bij mij vandaan.
Als je het nu doet kom je hier gelijk even een bakkie doen :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Sanna

Dames, jullie kunnen verder via IM hierover praten, maar dit is een advertentie en hoort dus niet op het forum. Daarom gaat er hier een slotje op. Advertenties kun je op de advertentiepagina (http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/verk/ads.cgi?ct=Valkparkiet) plaatsen.

Sanna
Global Moderator