snoep stengel binnen 2 dagen op! te snel???

Gestart door -tweety-, 26 januari 2011, 19:08:13

« vorige - volgende »

-tweety-

hallo,

mijn valkje tweety heeft zijn snoepstengel al vanaf het begin (4 weken nu) in zijn kooi hangen en at er bijna niet van, maar nu heeft ie sinds gister er van gegeten en is nu al helemaal op!
is dit normaal??? of kan ie weer wormen hebben?? tussen kerst en oud en nieuw heeft hij een wormen kuur gekregen, toen had ie wormen.

ik hoor het graag of dit vaker gebeurd, zo snel opeten....

christel

ja dat is wel erg snel maar hier doet mijn valje het ook soms en dan krijgt ze geen meer. zij krijgt er maar 1tje op de maand

*~Romilda~*

Hier precies hetzelfde..zodra ik er hem inhang beginnen ze goed te eten ervan..en tot aan het stokje vreten ze hem kaal:P
Ik denk vrij normaal..als ze eenmaal weten hoe het smaakt:P

Rianne


christel


martijn

Het is zodat ze in de titel zegt SNOEP dat heeft iedereen toch ook graag dus eten ze dat snel of je kan lijk al iemand anders reageerde 1maal in de maand zo'n stengel geven...
 

BaUkJe

Ik denk zo te lezen dat het normaal is...
Eerst willen ze er niks van weten totdat..... de helft op de grond ligt en er allen nog maar een stukje hout met hanger hangt :P Hier precies hetzelfde!

elyesa96

mijn valkparkiet eten ze binnen een half uur op maar de helft ligt wel op de grond.

Ricardo

Hier zijn het ook net cookiemonsters met de snoepstokken inclusief een stuk hout. Is heel normaal dat ze zo snel weg zijn. Vooral die kleinere voor parkietjes.  ;D

samantha21

opzich kan het niet kwaad. de helft ligt idd op de grond.
gewoon niet gelijk een nieuwe in de kooi hangen.. meer 1x in de maand ofzo 1 ophangen en als het op is, is het op... :)

hier zijn ze namelijk er ook dol op  8)

cityside

Mijn valkparkiet had dat soms al in 1 dag op haha,
Ik gaf het meestal gewoon af en toe want anders at die geen voer meer lol ;D

www.yorkshireterrierinfo.nl alle informatie over dit ras!

Rocko

de mijne heeft t ook altijd binnen 2 dagen op.. maar is bedrog idd.. de helft ligt op de bodem  :o

mariannenl

even heel off topic :

wat betekent rode kaart bij het bericht van ricardo ???


Marianne

Patrick

Als ik hier een snoepstengel ophang is die binnen 10 minuten kaal. Stokje hangt er nog langer en gebruiken ze als speelgoed.
Geef het enkel als ik jonge vogels heb als ik eraan denk  ;)

ps....... rode kaart???......... lees zijn berichten maar eens die hij zoal geplaatst heeft dan is rood terecht gegeven.

Gr,

Patrick
Lid van Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.nl

viize

Hallo,
Bij mij net hetzelfde!
Eerst een maand laten hangen en dan op 1 dag, stokje leeg! :D
Maar heb wel gemerkt dat hij alleen de kleine stokjes ( waar op de verpakking grasparkietjes opstaan) opeet.
Die grotere voor Grote parkieten eet hij niet.
Kan dit kwaad? En zou ik hem best ook 1tje per maand geven?
Grtz Kevin

* MaRlEy & Me *