valkje van 12 dagen schreeuwd en kan niet meer stilzitten

Gestart door caro71, 27 november 2010, 17:44:10

« vorige - volgende »

caro71

hoi ik heb een nestje van 3 de jongste is 12 dagen sinds van daag is het heel onrustig en kan het niet stilzitten het loop maar met de voetjes te stampen en te schreeuwen wat zou dat kunnen zijn.

Ik maak mij wel erg veel zorgen kan iemand mij helpen????????
paco is er niet meer de dagen zullen nooit meer het zelfde zijn.

caro71

ik zal het antwoord geven ben bij de da geweest hij had dus pijn en had een ontstoken dooierzak en kon zo zijn ontlasting niet meer kwijt we hebben hem helaas in moeten laten slapen omdat er niets meer aan te doen was en omdat ie pas 13 dagen was.

mariska79

ach jeetje......
wat triest, ik lees het nu pas  :'(

veel sterkte met het verlies, en probeer zoveel mogelijk te genieten van de kleine donsjes die je nog wel heb.

Gerda

Goed dat je naar de DA bent gegaan. Het schijnt bij kippen veel voor te komen. De bloedvaten gaan onsteken en zetten op en duwen tegen alles aan.
Je kunt jezelf in ieder geval niets verwijten, je hebt er alles aan gedaan en het kleintje veel pijn bespaard.
Haal inderdaad maar je troost uit de andere jonkies!

Gerda

caro71

bedankt voor de lieve reacties.

Ik had ook nog wat zelfstudie gedaan en kwam er idd achter dat het vaak bij kippen voor komt ik had nog een ei dat niet was uitgekomen en daar zat een dood jong in en normaal gesproken komen die eieren ook niet uit.