7 mei 2025, 18:44:59

Valkjes houden bij ouders?

Gestart door Billy27, 29 november 2010, 00:35:29

« vorige - volgende »

Billy27

Goededag,

Even een vraag. Me valkjes hebben nu 4 eieren liggen, maar ben van plan om er misschien 1 te houden als ze uitkomen. Nu is me vraag of dat goed kan of dat er dan misschien problemen kunnen komen?

Gr.

Billy

samantha21

dat is een hele goeie vraag, dat wil ik ook wel weten want ik krijg waarschijnlijk ook met het zelfde te maken.

iemand een idee ???

carco

Op zich kan het best hoor: alleen wel in de gaten houden dat pa of ma het niet met zoon/dochter doen.
ik heb mijn allereerste eigen kweek valkje( nu 7) ook nog steeds sa men met pa. (moeder leeft niet meer) Zij hebben nog nooit belangstelling gehad voor elkaar.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Larissa

Hey hey

Het kan heel goed hoor, heb zelf uit de aller eerste ronde van dit jaar 1 pop gehouden. Deze zit normaal altijd bij pa en ma maar omdat ik een mannetje voor haar er bij heb gekocht zit ze nu apart

Maar zoals Caroline al aangaf, in de gaten houden dat moeder of vader geen intresse krijgt in hun kind en daar mee gaan paren.

Groetjes Larissa

samantha21

maar je kan bijna toch niet tegenhouden? als je even een dagje weg bent ofzo... ik neem aan dat het in principe geen kwaad kan maar dat je de eitjes dan moet verwisselen voor nep-eitjes.

Larissa

Hey hey

Inderdaad tegen houden kun je zoiets niet maar ik heb het nog niet mee gemaakt dat pap interesse toonde in zijn dochter, ik denk dat dit ook wel komt omdat hij al een lief maatje heeft.

En mocht het toch gebeuren dan moet je geloof ik altijd de eitjes vervangen voor neppers, maar misschien dat je er nog meer antwoorden op krijgt

groetjes Larissa

carco

Inderdaad in dat geval de eitjes door nepperds vervangen.
Alleen .. als het gebeurt zou ik toch overwegen om zoon/dochter weg te doen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Billy27

bedankt voor alle antwoorden.
Was zelf even een week weg, maar gezien de antwoorden kan het dus niet veel kwaad als je het maar goed in de gaten houdt.
Eerst eitje is gister uitgekomen dus we gaan kijken wat het wordt haha.

Gr.

Billy