18 april 2024, 17:14:06

Fotowedstrijd - januari 2011

Gestart door Sanna, 3 december 2010, 12:20:10

« vorige - volgende »

Slopen

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4

Sanna

3 december 2010, 12:20:10 Last Edit: 11 januari 2011, 22:14:32 by Sanna
Het thema voor de fotowedstrijd van januari is:

Slopen


Verdere uitleg lijkt mij vrij overbodig ;D. Slopen is zo'n beetje de tweede natuur van onze valkjes. Pak voor de verandering eens je camera in plaats van je kleine etterbak met zwaaiende armen van je favoriete meubelstuk weg te jagen ;). Uiteraard vinden ze meer sloopobjecten...

Stuur je sloperd in vóór 31 december. Stuur je foto, die niet groter is dan 60 kb, in de vorm: januari11_jelogin.jpg naar: fotowedstrijd@valkparkiet.com (met "jelogin" bedoelen we je gebruikersnaam op het forum).

Let erop! 1 inzending per persoon...

Veel succes iedereen!

Foto 1


Foto 2


Foto 3


Foto 4



coolsille2

 ;Dnu ben ik zeker dat ik ga winnen

Sanna

Lieve mensen,

Ga ik nog foto's binnenkrijgen voor deze wedstrijd  ???. Tot nu toe nog maar 1 inzending.... Ik dacht dat er zo veel slopers op het forum zaten ;D. Kom op, stuur in die dingen, dan hebben we een hoop om uit te kiezen en wordt de wedstrijd lekker spannend!

Sanna

Nou, het is dan tóch weer gelukt om foto's te verzamelen. Wel een beetje ten koste van de stemperiode, want ze zitten inmiddels al weer even in januari. Jullie mogen tot eind januari stemmen, 1 stem per persoon. Na afloop van januari wordt de winnaar bekend gemaak. Succes fotografen!

Groetjes, Sanna

Sanna

Jullie mogen nog stemmen tot 6 februari, want volgende week ben ik een weekje weg en kan ik de wedstrijd dus niet op tijd sluiten.

Groetjes, Sanna

Sanna

De winnaar zal niet echt een verrassing zijn deze maand ;D Met een overweldigende meerderheid gekozen! Ga gauw kijken naar het cadeautje van deze maand:

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,12057.msg684357.html#msg684357

Caroline

Gefeliciteerd, Hermien en Binkyboy!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

YES! YES! YES!  Binky en ik zijn hier erg blij mee!

Alle stemmers: BEDANKT!


                 ;D   ;D   ;D   ;D