23 april 2024, 17:13:01

drinkfles

Gestart door matteke, 15 november 2010, 20:18:33

« vorige - volgende »

matteke

hoi,

JOEPIE wij hebben afgelopen zaterdag ot , sien , baer en janneke gehaald.
Voor zover hebben ze het reuze naar hun zin in de buiten voliere.
als we binnen zijn dan vliegen ze rond en schreeuwen ze.

Ze hebben allemaal lekkers hangen en liggen waar ze aan kunnen knabbelen.
Alleen twijfel ik over de drinkfles.
ik heb zo´n drinkfles als een mijnlamp.
Zullen ze hier uit drinken of moet ik iets anders gaan halen?

graag hoor ik van jullie

groetjes
de trotse genieter
save the earth, it's they only planet with chocolate !!!!

Sanna

Hallo Matteke,

Als je er niet zeker van bent dat ze eruit drinken, kun je water-bakjes zoals deze ophangen:



Groetjes, Sanna

kerbie

Ik had die verleden jaar ook maar vriest kapot.Heb nu gewone plastieken bakjes op de grond staan .Ik ververs het water 1 a 2 x per dag.Lukt niet altijd door mijn werk uren.

Peggel

misschien een klein beetje druivensuiker door het water mengen.
met dit weer kunnen ze ook wel een een energie stootje gebruiken, en het water bevriest minder snel;)

en misschien een paar kleinere plastic drink bakjes wat hoger aan het gaas? hangen.
zo kan je zien waar ze het meeste gebruik van maken.

Larissa

Hey hey

Ik heb ook zo'n drinkfles, deze vervang ik 3 keer per dag omdat het water snel bevriest
Daarnaast heb ik 2 gewone waterbakjes er in hangen ook deze worden 3 keer per dag ververst

Ik ben van plan om druivensuiker er bij in te gaan mengen

@ Peggel

Welke druivensuiker moet ik daar voor hebben ?

groetjes Larissa

Peggel

ow. ik weet niet of er meerdere soorten druivensuiker zijn, maar in de dierenspeciaal zaak zullen ze je daar vast wel aan kunnen helpen.

Peggel

ik weet niet of het een optie is, maar er zijn ook waterverwarmers.
zat er net even aan te denken.

http://dieren.marktplaats.nl/pluimvee-toebehoren/399269175-drinkbakverwarmers-waterverwarmers-ontvriezers-antivries.html ;)

kerbie

Heb ik vroeger ook gehad maar had bij ons niet zo een lange levensduur en je moet ook een verlengkabel door je tuin leggen indien je geen elektriciteit in je hok hebt.Ik heb geen binnenhok dus ook geen stopcontact.Indien je de tijd hebt vind ik dat je beter het water beter eens meer kunt verversen.