29 maart 2024, 01:12:06

Zomaar op mn vrije dag ...

Gestart door Alexandra, 26 november 2010, 14:11:13

« vorige - volgende »

Alexandra

Vandaag, zomaar een vrije dag...

Ik heb besloten (omdat wij een heel druk weekend krijgen) vandaag alle vogelkooien schoon te maken ..
Ook vond ik vandaag een goeie dag om mijn Dotty na 3 weken afzondering (quarantaine) te plaatsen bij mijn andere twee valken in de kamervoliere.

Om het weer eens interessant te maken, de complete voliere leeg gehaald, schoon gemaakt en andere speeltjes erin gehangen.

Toen heb ik eerst Dotty uit de kooi gehaald, en haar eventjes laten vliegen, voor zo ver als dat gaat... Ze landde al heel snel weer bovenop haar (oude) kooi.
(dat heeft ze al geleerd, dus landen op de grond doet ze al niet meer)

Toen heb ik de andere twee valken ook los gelaten en gekeken wat ze gingen doen.
Sonic (bonte witmasker) is een aparte, die gaat haar eigen gangetje, die vliegt wat rond en vind alles goed, maar toen kwam Gizmo (bonte cinnamon man) ... en pats boem, die was in één keer helemaal verliefd!!  :D  Die vloog rond, kreeg Dotty in het vizier, landde ernaast en gelijk helemaal hoteldebotel... gelijk macho gaan staan, (zo jong als die is  ;)) en maar fluiten en slijmen bij Dotty.. 
Toen ik Dotty dan in haar nieuwe kooi zette bleef Gizmo bij mij op mn schouder zitten en hij ging vervolgens ook de kooi in ... (had dit nog nooit zo snel gedaan .... )

Had dit nog nooit gezien maar het was geweldig leuk en mooi om te zien!!

Nu zitten ze met z'n 3-en in de kamervoliere en het gaat helemaal super!!!

Jullie begrijpen dus wel dat mijn vrije vrijdag niet meer stuk kan !!!  ;D

Wens jullie ook allemaal een fijn weekend toe!!

groetjuhs Alexandra


Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

☺ Pita ☺

Ooow wat leuk dat het zo goed gaat , valkjes zijn over het algemeen nogal vriendelijk hoor :D
Jij ook een fijn weekend he!!