Hij doet niet normaal met zijn pootjes..help

Gestart door Marloes468, 9 november 2010, 21:50:58

« vorige - volgende »

Marloes468

Sinds 3 dagen doet onze valkparkiet raar met zijn pootjes.
Hij tilt ze de hele dag steeds achter elkaar op en zet ze dan weer neer. Constant..zelfs als hij slaapt of probeert te slapen.
Het lijkt alsof hij zegmaar op ijs staat en koude voetjes heeft, waardoor hij ze steeds optilt.

Het lijkt alsof hij het niet onder controle heeft en het gewoon automatisch gebeurd. We zien helemaal niks raars aan zijn pootjes, ik mag ze ook gewoon aanraken zonder dat hij een teken van pijn geeft. Zijn ring zit ook goed.

Hij doet het op al zijn takken, op de grond en ook op mijn hand. Heel vreemd.

Wie heeft dit ook meegemaakt met zijn/haar valkje?

Groetjes,

Marloes

p.s. hij eet en drinkt wel goed, is een beetje in de jeugdrui en is erg aanhankelijk.

Rianne

Voelen zijn pootjes ook extreem warm of juist koud aan? Ik heb dit probleem vaker gelezen, kan me alleen niet meer herinneren wat het nu precies was. Misschien even de zoekfunctie gebruiken?

Marloes468

Hoii:)

Nee, dat is het gekke.. ze voelen helemaal niet raar aan. Ze lijken wel iets bleker/witter dan normaal en hij is ook wat aan de stille kant en slaapt iets meer (door de rui?).
Verder is hij wel actief, eet en drinkt goed. Krijgt zn eivoer en vitaminedruppels dagelijks.

Ik heb gezocht naar dit probleem maar kan het niet vinden bij andere topics ???

bobbie

Wat denk je van een bezoek aan een vogelarts?
wie weet is er wel iets mis met de doorbloeding.

Beter voor niets een bezoek dan te laat.

gr, Nel

Marloes468

Hij doet het niet meer gelukkig!  :) Hij is helemaal in orde. Bedankt voor de reacties.

Groetjes,
Marloes