28 maart 2024, 14:20:00

dubbele kuif??

Gestart door giovanni, 23 januari 2004, 00:21:17

« vorige - volgende »

giovanni

Heeft ieman een duidelijke foto van een valkparkiet met een dubbele kuif?? zou die graag eens zien. Ik denk dat mijn whoopie een rare kuif heeft, de kuifveertjes gaan precies niet allemaal tegelijk naar boven :-/ zou dit een dubbele kuif kunnen zijn (nee zeker?)? Voor foto, kan je kijken in mijn handtekening, niet zo duidelijk, maar je ziet er iets van. (het is de bruine, de verste)

grtjs

giovanni


giovanni

EN WAT DENKEN JULLIE ERVAN ? ? ?

Lique

Hoi Gio,

Nee, ik vind niet dat hij een dubbele kuif heeft.
Een valk met een dubbele kuif, heeft echt de kuif naar 2 kanten gebogen, naar links en rechts.

groetjes Lique

giovanni

ow, bedankt
het was niet zo duidelijk, foto's met voorbeelden zijn dan ook zeldzaam hè.
Dacht dit gewoon omdat er juist 2kuifjes achter elkaar staan, pietie dacht dit ook

grtjs :)

Stijn dc

ik heb even men tekenkunsten, ahum ahum bovengehaald, en in vooraanzicht moet het er zo uitzien.


Lique

whahah stijn, volgens mij kan je je beter bezig houden met valkjes verzorgen, ipv tekenen ahahhah.
Ik lig helemaal in een dubbele kuif om die tekening.
maar het idee was leuk ;)

Stijn dc

Citaatwhahah stijn, volgens mij kan je je beter bezig houden met valkjes verzorgen, ipv tekenen ahahhah.
Ik lig helemaal in een dubbele kuif om die tekening.
ja, je hebt mss wel gelijk. :D:D

maar je krijgt toch een beetje een idee van hoe het eruitziet:D

SDC:D

Inger m

Hoi Stijn,
Ik vind je tekening echt gaaf!
Moest er best om lachen, leuk!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

giovanni

31 januari 2004, 22:44:21 #9 Last Edit: 31 januari 2004, 22:46:10 by giovanni
whahaha, stijn! :D toffe tekening! glkg dat mijn valkje er toch niet zo uitziet :D

en het is dus géén dubbele kuif, mss wel een rare, maar geen dubbele :)
Vind het eigenlijk niet erg hoor, want aan die foto te zien is het net een half siamees valkje :D En tof dat je toch nog een hebt gevonden, lique :)

grtjs