2 mei 2025, 21:18:50

ORO-BATH werkt echt ?

Gestart door Jeroenw, 24 december 2011, 23:14:12

« vorige - volgende »

ORO-BATH werkt echt ?

Ja het werkt
2 (20%)
Nooit van gehoord
3 (30%)
Ik wil het proberen
2 (20%)
Weet niet of het werkt
3 (30%)
Keuken zout werkt ook prima
0 (0%)
Nee werkt niet zonde van je  geld
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 9

Jeroenw

Orlux Oro-bath voorheen Bio-bad is een speciaal badzout voor papegaaien. Het reinigt de huid en de veren, zorgt voor een prachtig verenkleed, en houdt de pootjes vrij van pelletjes. Bovendien heeft Bio-bad een relaxerende werking: het ontspant de spieren. 

Gebruiksaanwijzing:

Eén maatlepeltje (2 g) per 250 ml bad- of sproeiwater. Gebruik Bio-bad het hele jaar door, tweemaal per week. 

Geschikt voor alle papegaaien.

Jeroenw

Na een tijdje gebruikt te hebben, merk ik dat de veren minder stoffig zijn en de veren mooi glad/ glanzend gezond eruit zien naar 1x gebruikt te hebben, zag ik al een verschil,

Aanrader!!

Bello

Ik gebruik dit al een tijdje voor de valkjes en ik vind het een aanrader. De zebravinkjes krijgen dit in hun badje.

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

kuiserke

hallo, ik gebruik dat ook voor mijn valjes en voor de grasjes...

Jeroenw

Kuiserke

En ?? Is het voor jou ook een aanrader? Wat zijn je ondervindingen ?

☺ Pita ☺

Volgens mij gaat ieder valkje er beter uitzien als je die regelmatig sproeit.
De vogel gaat zich namelijk altijd poetsen na badderen :D
Misschien door het middel dat ze wat meer gaan glanzen.
Maar ik probeer zo veel mogelijk puur natuur te doen ;)
Groetjes Petra.

DvE

Mijn valkje wil nooit baden. En eerst vond hij het geweldig om mee te gaan douchen maar die lol lijkt er de laatste tijd ook vanaf. Wel wordt hij vochtig door de stoom van de douche want hij moet in de badkamer blijven totdat ik klaar ben met douchen. Is dat voldoende voor de verzorging van zijn veren? Hij ziet er op zich mooi uit.

Is dat zout in dit spul, Oro-Bath, niet ongezond als ze zich poetsen met hun snavel? Dan krijgen ze dat spul toch ook binnen?

Hartelijke groeten,
Daphne
Hartelijke groeten,
Daphne