Japie's valkenfeestje **21-7**update en foto's**

Gestart door Caroline 1569, 24 oktober 2010, 16:05:28

« vorige - volgende »

Sally

Hihi, als ik niet beter wist zou ik denken dat Zelda n popje is en Ayko een ventje. :P Van namen he... ;D

Nu weet ik hoe mijn ventje die ik van Lynette krijg eruit gaat zien. Is dezelfste als Zelda.
En jou Ayko is dezelfste als mijn Bailey. ;D

Leuk leuk!!

Je hebt trouwens een super leuke voliere, en nog een stuk eraan om te bouwen. Mooie vooruitzichten.
Het weer was afgelope dagen inderdaad echt slecht. Gelukkig gaat het nu de volgende dagen iets beter weer zijn he. Dan kunnen jullie beton storten.

Groetjes!

*~Romilda~*

Haha,leuk geschreven weer!!Ja hetr is echt drama!!weer hier in nederland!! >:(..het moet weer wat warmer gaan worden en niet meer zo veel regen,vind ik ook!!
Groetjes romilda

Caroline 1569

Ha luitjes,

Morgen het raamwerk waterpas zetten en opvullen met zand en dan kan er vrijdag beton in.
Dat doen we zelf maar hopelijk niet zoveel als in de andere kooi,daar zaten 25 zakken in nu hopelijk maar 10 a 15.
Dan kunnen we in de week van 21 maart de rest bouwen want dan heb ik lekker de hele week vrij dus dan kan ik ook schilderen,de andere kooi goed schoonmaken en misschien dan al de blokken erin.
Ligt natuurlijk wel aan het weer ;D

Groetjes  Caroline 1569

Caroline 1569

Vandaag het beton gestort,gelukkig was het mooi weer.
Wel wat fris uit de zon maar ja.

Manlief had er wel zin en heeft al het hout al gehaald en omdat wij toch geen carnaval gaan vieren gaat hij volgende week al beginnen met de voliere.
Fijn toch..... :).

Nog even wat foto's van de vogels buiten en binnen:
Zelda en Ayko

Sophie en Ayko

Zelda en Sophie (die hij toch wel erg leuk vind)

En Gijs die altijd ergens anders is als de rest

En nog een paar van Japie en Belle wat niet makkelijk is want ze komen altijd meteen naar me toe dus dan maar in de kooi :).

En zelfs in de kooi is Japie als eerste bij mij ;D

Larissa

hey hey

Geweldige foto's en mooi dat het beton gestort is, hoop dat het gauw beter weer wordt dat je verder kunt met de opbouw van de voliere

groetjes larissa

*~Romilda~*

Gaaaaf zeg!!
Ja zoals het er nu uitziet gaan we aankomend weekend wss een stuk tuin leeghalen..:P
Maar jullie zijn al heeeel wat verder;)
gaaf hoor!!
Groetjes romil

Caroline

Hele leuke fotootjes.  :D

En wat een flink stuk volière komt erbij zeg, gaaf!  :D

Ben benieuwd of jullie het weekend nog verder zijn gegaan.  :)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

lynette

Leuke foto's :D

En mooie uitbreiding :D

Groetjes Lynette

PS. Zelda is het oudere broertje van Yoshi van Sally  ;)

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline 1569

Hallo

Zo de achterwand staat al in de grondverf en ook het frame voor de voorkant zit al in de verf. ;D ;D ;D ;D
Mijn vriend heeft alles vandaag al voor de 2e keer in de grondverf gezet :-* en wil morgen al dezelfde kleur erop doen als de andere (hindeloopen blauw of ah blauw zoals wij hier zeggen).
Dan wil hij er het gaas al op doen en de wand verder afmaken.Hopelijk kunnen we hem volgende week plaatsen en anders de week erna want dan ben ik lekker vrij.Dus over 2 weken staat hij zeker.Nu nog even wat speeltjes en stokken voor erin zoeken en dan kunnen ze los.
Groetjes Caroline 1569

*~Romilda~*

Zooowww dat gaat snel bij jullie zeg..jee..maar jullie hebben hem helemaal van hout gemaakt he?Ik ben benieuwd zeg!!Zoals het er nu uitziet beginnen we echt van het weekend lets hope!!!
Groetjes romilda

Larissa

hey hey

Jullie gaan als een sneltrein....ben benieuwd wanneer hij helemaal staat
Wel foto updateje er bij doen dan he

groetjeS Larissa

Caroline

Hey naamgenoot, ik vond het leuk kennis met je te maken.  ;D

Het was gezellig vanmiddag.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Caroline,

Dank je wel nogmaals voor het meerijden. Leuk om kennis met je te maken.

Fijne zondag nog.

Liefs,

Anja

Caroline 1569

Ha luitjes

@Anja graag gedaan hoor zo kon ik Caroline en haar valkjes ook eens live zien ;).

Vandaag even weinig gedaan aan de nieuwe volière behalve alles voor de derde keer in de verf gezet (dan kan het er wel een paar jaar tegen).
Maar ik heb wel lekker de andere helft eens lekker uitgesopt en verschoond.
Zelda en Ayko vonden dit wel vreemd vooral omdat ik de stofzuiger erbij heb gepakt om alle hoekjes en gaatjes eens stof vrij te krijgen.De volgende keer kunnen ze lekker buiten zitten terwijl ik de binnenkant doe.
Ook heb ik meteen weer wat foto's gemaakt van het hele spul en daar heb ik een handtekening mee gemaakt.

Eerst de foto's:
Mooie foto van Ayko en Zelda

Zelda

Ayko

Sophie en Gijs

Japie

Japie en Belle

En eindelijk een mooie foto van Japie

Nog even over Japie.
Hij is denk ik aan het puberen want alles wat hij geleerd heeft is hij spontaan vergeten,hij fluit niet meer en zegt geen JapieJapie meer en kusjes zijn ook op de bon dus ik weet het niet meer...
Het enige wat hij nu doet is roepen naar de vogels buiten.
Hopelijk is het snel weer over,zo is hij niet leuk.

En dan nu de foto voor mijn handtekening:

Ik vind hem zelf wel mooi.
Groetjes Caroline