De Valken Bende!!!! wij hebben ook eitjes

Gestart door maranda, 13 oktober 2010, 20:22:31

« vorige - volgende »

maranda

hallo

ff een update van hier

Hier gaat het wel goed maar het zijn allemaal wel een stel apart wand zo willlen ze veel van elkaar hebben en zo weer niet snap er even niks meer van

groetjes maranda

Larissa

hey meid

Das heel normaal hoor, zo kroelen ze elkaar en zo vechten ze elkaar de keet uit of zetten ze het op een schreeuwen.
Laat ze maar lekker geworden de lente komt er zo langzamerhand ook aan en dan kunnen de hormoontjes gaan opspelen bij de oudere (jongere) valkjes

groetjes je zus
:-*

maranda

hey zus

ja dat is waar maar soms weet ik echt even niet meer wat ze aan het doen zijn en wat ze willen van elkaar

groetjes maranda

maranda

hallo iedereen

wie kan mij tips geven

onze Dingo scheeuw geganties en het wordt er niet meer leuker op terwijl hij ook wel heel mooi kan fluiten wat kan ik aan dat scheeuwen doen ??? ??? ???

en wat Jacco wil weet ik ook nog niet hij krolt zowel met Exit als met Breeze en Exit en Breeze doen het ook terug hoe kan je nu zien wie een koppel wordt (is) wand ik weet het niet en buiten gaat tot nu toe alles goed het koppel wat ik buiten heb zitten is al flink aan het wipwapen

groetjes maranda

Larissa

Hey Maranda

Aan het geschreeuw is weinig te doen, je kunt proberen Dingo en Breeze apart te zetten.
Dan kan Jacco met Exit koppelen, als ze definitief gekoppelt zijn zullen ze ook gaan wipwappen (paren)
Het kroelen doen ze hier ook wel iedereen met iedereen alleen het paren doen ze met hun maatje

s6

Larissa

maranda

hey larissa

maar we hebben 1 probleem jacco kan straks hoog waschijnlijk niet naar buiten hij heeft zijn rui gehad en vliegt niet hoger dan de knie dus kan heb dan ook niet naar buiten doen wand dan gaat hij het niet redden dus dan moet ik dingo en exit naar buiten doen wand we willen er maar 2 binnen houden en geen 4 wat is nu dan de best oplossing en ik kan niks apart zetten wand we hebben geen extra kooi die hebben jullie in bruikleen

groetjes maranda

Citaat van: Larissa op 14 februari 2011, 12:27:28
Hey Maranda

Aan het geschreeuw is weinig te doen, je kunt proberen Dingo en Breeze apart te zetten.
Dan kan Jacco met Exit koppelen, als ze definitief gekoppelt zijn zullen ze ook gaan wipwappen (paren)
Het kroelen doen ze hier ook wel iedereen met iedereen alleen het paren doen ze met hun maatje

s6

Larissa

Larissa

Hey Meid

De extra kooi kun je wel terug krijgen, vreemd dat Jacco niet hoog kan vliegen, bel die mensen eens op en vraag eens wat Jacco gehad heeft waardoor hij zo slecht vliegt.

Bel je vanavond wel ff

XX je zus

maranda

hey zus

thnx voor de info hoop dat als ik de andere kooi heb beter gaat maar dat is afwachten vrijdag komen we de kooi ophalen

groetjes maranda

Citaat van: Larissa op 15 februari 2011, 11:32:09
Hey Meid

De extra kooi kun je wel terug krijgen, vreemd dat Jacco niet hoog kan vliegen, bel die mensen eens op en vraag eens wat Jacco gehad heeft waardoor hij zo slecht vliegt.

Bel je vanavond wel ff

XX je zus

maranda

hallo

ff update van uit hier

heb nu breeze en jacco in 1 kooi en exit en dingo in een andere kooi in de hoop dat dit nu beter gaat wand jacco en exit waren gewoon vriendtje van elkaar en meer nog niet maar hoop dat dingo en exit elkaar gaan zien zitten en dat het een koppel wordt wand jacco en breeze blijven nu echt binnen omdat jacco niet hoog kan vliegen jammer genoeg dus exit en dingo gaan naar buiten in mei wand kan ze niet alle 4 binnen houden.....

groetjes maranda

maranda

hallo iedereen

heb sins vrijdag de vogels apart zitten breeze en jacco en dingo en exit...... en het werkt goed wand breeze en jacco zijn al flink aan het wipwappen geslagen :o :o :o en dingo en exit willen nog niks van elkaar hebben ze pikken naar elkaar dat is niet leuk meer.... dus moet dat even goed in de gaten houden wat ze gaan doen....
en net als larissa hebben wij ook muizen bij de voliere gehad  :( :( :( maar ja gelukkig zijn ze nu weer weg en hoop ook dat ze weg blijven

en voor de rest weinig nieuws hier!!!!!!

groetjes maranda

*Manon*

Hopelijk keert de rust snel weer terug en worden Dingo en Exit snel vriendjes..

Groetjes!!

maranda

hey manon

weet niet wat dingo en exit doen wand ze zitten elke keer maar tevechten ze kunnen soms niet eens met elkaar op 1 stok zitten dus weet niet of dat wel wat wordt heb er op het moment een zwaar hoofd in maar wat ik wel erg jammer vind is dat exit toch naar buiten moet wat niet de bedoeling was maar ja exit en breeze zijn allebij vrouwtjes dus ja daar kunnen we weinig aan doen en jacco kan niet hoog vliegen dus die moet ik wel binnen houden vandaar dat exit naar buiten moet wand kan geen 4 valken binnen houden hee dat is iets teveel van het goede maar het komt wel goed

groetjes maranda

Larissa

Hey Maranda

Het is nog niet zo'n ramp als Exit en Dingo geen koppel worden ze krijgen in de voliere valkenvriendjes zat daar heb je ook nog wel wat vrijgezellen in zitten, keuze zat misschien niet de keuze die jij in gedachte had maar dat is dan even niet anders.

dikke kus je zus

maranda

hey zus

ja weet het dat ze buiten nog meer vriendtjes hebben maar dat vechten zit me echt niet lekker wand dat gaat echt hard tegen hard en weet ook niet wat ik nu het beste kan doen
wand die 2 ook nog uit elkaar halen zit er echt niet in wand heb geen ruimte voor een 3de kooi binnen dus hopen dat het gauw mei wordt

groetjes je zussie

*Manon*

Hoi Maranda,

Kan me voorstellen dat je dat vechten niks vind, maar soms moeten ze even de rang bepalen denk ik dan maar.... even laten zien wie de baas is  ;)

als ze straks buiten zijn, dan hebben ze de ruimte en mochten ze elkaar nog niet zo aardig vinden, dan hebben ze in ieder geval de ruimte om elkaar te ontlopen..  ;)

Lieve groetjes Manon