De Valken Bende!!!! wij hebben ook eitjes

Gestart door maranda, 13 oktober 2010, 20:22:31

« vorige - volgende »

*~Romilda~*

Wat lief!!!
En dat kleine witte pluisje!!aaaach!! sprr lief!!
Gefeliciteerd met die mooie donsjes hoor!!
Groetjes romilda

*Yvon

Leuk als je nog niet alle splitten weet van een koppel.  ;D
Wat lieffffffffff !!  :-*

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

maranda

hallo

ja we zijn ook er blij met onze verrassing in het blok maar we hebben nog 1 eitje er liggen die vandaag of morgen uit moet komen en we laten ons opnieuw verrassen :D :D dus afwachten maar  ;D ;D
we zijn ook erg blij met ons witte dons en ze doen het alle 4 heel erg goed wand de kroppen zitten goed vol dus ze krijgen voeding voldoende  ;D

groetjes maranda

maranda

hallo

het 5de donsje is vandaag ook geboren en dat is ook een geel donsje met rode oogjes  :D :D dus we hebben nu donsje 1 is cinnamon donsje 2 is lutino donsje 3 is ook cinnamon donsje 4 is witmasker en donsje 5 is ook lutino dus we hebben een mooi verrassings nest  :D :D :D en ze doen het ook erg goed

groetes maranda

maranda

hey iedereen

ff update van hier

blok a doet het erg goed worden ook netjes gevoed

blok b moet de vrouw jammer genoeg alles alleen doen maar de eitjes blijven nu wel lekker warm met dit weer en morgen alshet goed is moet de eerst uitkomen

blok c en d worden goed bezocht en in blok c maken ze nu alles terecht voor eitjes hebben wij het vermoeden

groetjes maranda

Larissa

Hey Zus

super dat het bij zo goed gaat in blok A, ik kom woensdag morgen ff kijken bij je

X Laris

maranda

hey lar

ja dat vin ik ook we hebben net gekeken en donsje 1 heeft 1 oogje al iets los  :D
en de anderen doen het ook erg goed

groetjes maranda

maranda

hallo

in blok B zit een barst in het eerst ei  ;D ;D dus vanmiddag of vanavond zal hij dan wel uitkomen hopen wij en dan ff een dag aan kijke of moeder de kleine wel voed

groetjes maranda

Caroline 1569

maranda

hallo caroline1569

dankje wel ze zijn alle 5 heel erg mooi
we hebben er al 3 gereseveerd dus we houden er nog 2 over waarvan we er zelf toch 1 gaan houden  ;D ;D

groetjes maranda

hallo iedereen in blok b ging het niet goed hij eerst eitje was gisteren uit gekomen en is door een ander popje dood gebeten  :'( en ei 5 heeft dat popje ook kapot getikt  :'( dus het er nog 3 over en die zijn naar larissa gegaan omdaar telaten uit komen en groot teworden en dat popje die dat heeft gedaan hebben we eruit gehaald inverband met dat ze nu ook veel op blok a aan het jagen was dus die hebben we er uit gehaald en ga straks even kijken  of de dierenwinkel wil hebben dus hopen dat de eitjes het bij larissa wle goed doen wand het werden ze vaak alleen gelaten dus nu maar hopen

groetjes maranda

Larissa

Hoi Mar

Het ziet er goed uit met de eitjes, het tikt en piept nog niet maar het kan nu een dagje langer duren als de normale planning.....

Ik hou je op de hoogte.....

Dikke knuffel
Larissa

maranda

hey zus

ja is goed ik hoor het wle van je

groetjes mij

hallo iedereen

ik heb een hele ziellige mededeling we zijn ons witte donsje kwijt we keken in het blok en hij was al overleden hij had zijn bek vol met zaad he al telefonis contact met mijn zus larissa gehad en het kan zijn van de warmte maar ook dat de ouders tegrof gevoerd hebben ze komt hier woensdag kijke hoe het met de andere donjes is dus hopen dat die het verder wel goed doen

groetjes maranda

maranda

hallo iedereen

het lijkt hier goed tegaan met de jongen jammer dat onze witte het niet heeft over leefd maar mijn zus larissa komt morgen even kijken hoe het gaat en hoe het er uit zien
we hebben het moord lustige popje er uit gehaald en weg gebracht naar de dierenwinkel waar zij onder tussen ook al weer verkocht is dus hoop dat het verder nu rustig blijft in de voliere zo dat onze donjes groot kunnen worden....

en onder tussen zijn ze tot nu toe alle 4 die er nu nog zijn geresefeerd

groetjes maranda

*Yvon

Hoi hoi

Vervelend dat je een valkje naar de dierenwinkel heeft moeten brengen.  :-\
Nu hopen dat er geen problemen meer komen en alles goed blijft gaan.

Groetjesssssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

maranda

hallo yvon

ja dat hopen wij ook maar ja het is gewoon even afwachten mijn zus komt vandaag om alles even na te kijken

groetjes maranda