20 april 2024, 03:51:32

Valk en co.

Gestart door Ed., 12 mei 2012, 13:21:03

« vorige - volgende »

Ed.

Hier ook weer even een snelle korte update.

Alles gaat hier goed met de jongen. Ze groeien als de bekende kolen in het veld en ik sta er niets van te kijken als de eerste binnen een week het blok heeft verlaten.
Iedere avond worden ze uit hun blok gehaald om te wennen aan alles en iedereen in de grote boze buitenwereld. De avonturen worden steeds uitgebreider onder de jongen. Spelen met houten kralen, kleine belletjes en  vooral mijn vingers en broekspijpen zijn erg populair.

Heb trouwens nog iets nieuws, miss. heeft iemand van jullie er wel eens van gehoord of het zelfde gehad!
Flappie is een geboren lutino opaline pop uit Charley en Lola. Nu is zij de laatste week aan het verkleuren. Niets vreemds zullen velen denken, en dat was ook mijn eerste gedachte. Maar nu is het volgende: ze wordt ORANJE/ZALM kleurig ???????!!!!!! Haar nek / kuifpunt en staartpunt zijn aan het verkleuren van geel/wit naar de oranje achtige kleur. Nog nooit meegemaakt.
Bij een fallow ( pale of bronze ) ken ik de verkeuring ook maar is deze gelijk aan mijn omschrijving?

Hier een foto van de verkleuring.



Foto van de jongen zijn van afgelopen weekend, jeetje als ik ze nu weer zie, wat gaat het snel!



Nou ben benieuwd wat jullie meningen zijn over de verkleuring, ik heb het in deze nog nooit meegemaakt.
Ed

Een dier is geen ding, behandel het dan ook niet zo !!!!

Caroline

Heb je toevallig speelgoed wat afgeeft of ... dat komt ook vaak voor ... een roze mineraalblok in de kooi, zo ziet de verkleuring er namelijk uit, alsof er iets heeft afgegeven.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.