25 april 2024, 15:23:17

heimwee?

Gestart door sigrid84, 12 oktober 2010, 10:46:04

« vorige - volgende »

sigrid84

Ik heb een klein probleempje met mijn valkje Bo van 2 jaar. Bo is erg gericht op mij, ik ben zijn grote vriendin. Wat ik natuurlijk erg leuk vind maar ook soms wel een beetje lastig. Ik ga namelijk binnenkort op vakantie en dat vindt Bo niet zo leuk. Als ik op vakantie ben eet en drinkt hij nauwelijks en zit de hele dag een beetje depri vor zich uit te kijken. Hij wil niet uit zijn kooi om te spelen ( en als Bo niet uit zijn kooi wil is er echt iets niet goed!) Ik heb een hele goede oppas die hem alle liefde en aandacht geeft die hij nodig heeft maar dat helpt niet. Ik ga nu voor een langere tijd weg dus maak me een beetje zorgen. Als hij niet eet is hij er niet meer als ik terugkom. Heeft iemand van jullie ook zoiets meegemaakt en wat kan ik er aan doen? Is het verstandig om de dierenarst hier over te bellen?

Groetjes Sigrid ( en BO)

Coekiemonster

Sjonge... adt klinkt erg vervelend ja :(
Misschien een vriendinnetje erbij voor hem?
Dan is hij niet meer alleen en heeft hij altijd een maatje.
De pupjes met Muffin ons grasparkietje

sigrid84

Daar heb ik ook al over nagedacht maar op dit moment heb ik daar geen ruimte voor. Zodra ik verhuisd ben wel en dan ga ik zeker op zoek naar een maatje. Ik heb al wat nieuwe speeltjes gekocht zodat hij wat afleiding heeft maar ben bang dat dat niet echt helpt...

Hermien

Misschien kun je Bo onderbrengen bij iemand van het forum hier, die meerdere valkjes heeft......