29 maart 2024, 15:16:00

Fotowedstrijd - november 2010

Gestart door Sanna, 8 oktober 2010, 14:25:36

« vorige - volgende »

Verstopt!

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8

Sanna

8 oktober 2010, 14:25:36 Last Edit: 1 november 2010, 21:39:00 by Sanna
Ik vergeet bijna de wedstrijd voor november neer te zetten... :-X

Het thema voor de fotowedstrijd van november is:

Verstopt!


Je kent het wel, je valkjes zijn los en je hebt even niet opgelet. Waar is toch je ene valkje gebleven??! Juist als je ze zoekt zitten ze muisstil. Uiteindelijk vind je hem op een bizarre plaats.

Valkes hebben de gave de mafste verstopplekjes te vinden. Betrap jouw valkje in zijn schuilplaats. Voorwaarde is dat er tenminste een stukje van jouw valkje op de foto te zien is :D.

Je foto mag je insturen tot en met 31 oktober. Stuur je foto, die niet groter is dan 60 kb, in de vorm: november10_jelogin.jpg naar: fotowedstrijd@valkparkiet.com (met "jelogin" bedoelen we je gebruikersnaam op het forum).

Let erop! 1 inzending per persoon...


Foto 1


Foto 2


Foto 3


Foto 4


Foto 5


Foto 6


Foto 7


Foto 8


Succes iedereen!

Sanna

Lieve mensen, het einde van de maand nadert. Ik heb nog maar 1 inzending gekregen (een hele leuke overigens), daar kun je geen wedstrijd mee houden ;). Dus kom op! Graaf nog even in jullie foto-archieven en ga nog eens op jacht met de camera. Ik reken op jullie! ;D

Groetjes, Sanna

Manouk

Ik vraag me af wie die foto heeft ingestuurd?? :P Ik zelf heb geen leuke foto, maar ik weet dat hermien toen een hele leuke in haar boekje had staan toen ze de valkjes een keer kwijt was :D:D

groetjes
Manouk

Sanna

De stand is inmiddels 3 foto's. Komop, nog een paar voor het wedstrijd-element ;).

lynette

Mag ik nog meedoen?

Ik zal vanavond als ik thuis ben snel nog een sturen  :-[

groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sanna

Als ie vanavond binnen is dan ;).

Groetjes, Sanna

Sanna

Oke, er kan gestemd worden. Ik moet zeggen, er zijn echt hele leuke inzendingen binnen gekomen. Veel succes iedereen!

Groetjes, Sanna

Caroline 1569

Wat een leuke foto's toch iedere keer in deze foto wedstrijden.Ook deze keer zitten er weer enkele leuke tussen.
Groetjes Caroline

Alexandra


Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

Monky

Hahahha... wat een leuke foto's  :D
Foto 7 is misschien geen fotografisch hoogstandje, maar het is wel helemaal het topic  ;D

Echt heel leuk.

Succes aan alle deelnemers  :D

Groetjes,
Monky

biene

haha foto 6 is leuk, alleen misschien niet de slimste plek om je te verstoppen  :P

Scrabbel

Citaat van: biene op  4 november 2010, 13:34:56
haha foto 6 is leuk, alleen misschien niet de slimste plek om je te verstoppen  :P


't was em meer om de restjes pasta te doen  ;D

coolsille2

foto 7 vind ik geweldig maar ik ga toch voor 8 ;D

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Sanna

Ja, sorry, was er even doorheen geschoten ::) :P. Uitslag komt morgen!