6 mei 2025, 22:11:56

welke kooi moet ik nemen

Gestart door pumba, 30 september 2010, 21:20:24

« vorige - volgende »

pumba

Hallo
ik heb maandag een valkje gekocht bij een particulier die "allergisch" was, volgens hun is hij ongeveer 3 maanden, hij is niet echt tam ben begonnen met trosgierst in mijn hand en hij neemt dit wel hij zit alleen in een parkietenkooi, mijn grasparkiet heeft een nog grotere kooi dus wil ik van het weekend kijken voor een andere kooi. Ik heb een papegaaienkooi op het oog maar wat moet de minimale afstand van de spijlen zijn zodat hij niet vast kom te zitten met zijn kopje, of kan ik toch beter kijken voor een kamervoliere zodat hij lekker kan klimmen.Graag advies en groetjes van Pumba

Alexandra

ik heb 2 valken in een kamervoliere zitten, maar "baal" daar een beetje van, omdat de spijlen/tralies verticaal zitten en dus niet horizontaal zodat ze lekker kunnen klimmen.

Maar aan de andere kant is deze wel groot genoeg en hebben ze zeeen van ruimte, dus de kooi kan ik nu redelijk volhangen met speelgoed en klimmeubels...  ;D

En ze hebben het goed naar hun zin !!!

Volgens mij kun je hier ergens op het forum wel de maten vinden voor een kooi, gewoon even "zoeken" in het forum

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

Peggel

www.petgoodies.nl

bij Villa Casa of andere parkieten kooien.
heb 4 kooien bij hun gekocht, allemaal horizontale tralies.

succes.