de gevleugelde kids van brigitte en frank

Gestart door the duke, 29 september 2010, 12:45:47

« vorige - volgende »

the duke

29 september 2010, 12:45:47 Last Edit: 26 maart 2011, 12:07:09 by the duke
hallo wij zijn brigitte en frank
wij beginnen maar een nieuw boekje want die andere hebben wij al lang niks meer aan gedaan wij hebben inmiddels zes valkparkieten

the duke een zwaar bonte man

didi een witkopvalk man

steve een wildkleur man (sophia bleek dus een man)

sisy een cinnemon wildkleur split bont pop jippie

bibi een lutino pop

en lee een wildkleur


als iemand denk dat de kleurbenamingen niet goed zijn help me dan want ik ben maar een beginner hiermee ik heb altijd al vogels gehad maar heb me nooit in de kleuren en de benamingen ervan geintresseerd
maar nu wel omdat ik alles wil gaan leren over valken en parkieten en eventueel eens gaan kijken of ik wil en kan kweken met ze oja
de catharina zijn naar een bevriende kweker gegaan die was op zoek naar catharina's om vers bloed te hebben
en jolie izzy en bodhi vielen opeens de valken aan en de twee parkietjes pat zou eigenlijk hier blijven maar zijn meisje zou meegaan en ik kon ze niet uit elkaar halen omdat ik egoitisch was om hem bij mij te houden
dus mijn patje ging ook mee
in een grote voilliere naar een tijd hoorde ik dat jolie in een epeleptishe aanval was gebleven pffffffff toen sloeg de twijfel weer toe had ik haar hier gehouden dan was het misschien niet gebeurt enzenzenz
maarja ik kan de tijd ook niet terug draaien


ik zal later fotos erbij doen maar nu gaan we lekker winkelen om de kooien nog leuker te maken en een nieuwe weegschaal kopen  want de andere doet het niet helemaal meer

doegggg



the duke

30 september 2010, 13:42:30 #1 Last Edit: 26 maart 2011, 12:05:17 by the duke
de valkjes

the duke
didi

steve
sisy
bibi
lee


onze valkenklok