Vraagje over kooi - Pino, Mollie en Macho* in Istanbul

Gestart door Machootje, 25 maart 2009, 12:22:13

« vorige - volgende »

Machootje

Ik dacht dat mijn boekje weg was, maar ik zie dat hij er toch nog opstaat!

Ik wilde graag jullie mening vragen over iets vragen. Ik zit erover te denken een andere kooi aan te schaffen, eentje die aan de bovenkant open kan, zodat het misschien makkelijker is voor Pino en Mollie om er dan uit zichzelf weer in te gaan. Zou dit zo werken, dat ze dan makkelijker de ingang weer kunnen vinden?

Nu heb ik dus een kooi die alleen aan de voorkant open kan (wel een enorme deur) maar de keren dat ze eruit zijn geweest, was het zo'n gedoe om ze er terug in te krijgen. Het was net of ze die deur niet gevonden kregen! Maar ze gingen dan wel steeds bovenop de kooi zitten.

Ze zijn nog steeds niet echt tammer jammer genoeg en het gevolg is dat ik ze er dus haast niet uit laat wat ik eigenlijk heel zielig vind.

Nu zag ik op de site in de webwinkel mooie kooien. Misschien dat iemand ervaring heeft met een van deze en er eentje kan aanraden?

In december ga ik naar NL voor 2 weken en dan wil ik er misschien eentje kopen. Liefst ook een waarvan het looprooster eruit kan, want dat kan bij de kooi die ik nu heb ook niet. Nu heb ik een stuk karton op de bodem liggen wat af en toe dus vervangen moet worden en dat is ook een heel gedoe met twee niet zo tamme vogeltjes.

Ik hoop dat jullie me een beetje raad kunnen geven. Bedankt alvast!!

Heel veel groetjes uit Istanbul!

Rust zacht, lieve Macho! 22-8-2009