4 mei 2025, 05:00:11

7 valkparkieten 0 fluiten !

Gestart door Couteaudenboef, 4 september 2010, 13:21:56

« vorige - volgende »

Couteaudenboef

hoi ,
ik heb zeven valkparkieten allemaal oud genoeg om te kunnen fluiten maar geen 1 dat ook effectief fluit , heeeeeeeeeeeeel erg zelden een 1 enkel fluit toontje en dat is het dan ook zelf fluiten of filmpjes van andere vogels die fluiten geven geen enkele reactie ! en  ja of het nu mannekes of vrouwkes zijn zie ik ni maar ik kan mij moeilijk inbeelden dat het alle zeven vrouwkes zijn hé , ik wil coole fluitende vogels !

Peggel

waarom zouden het geen 7 vrouwtjes kunnen zijn?
je zou die pech maar net treffen ;)

vader Valk laat zich ook niet horen, maar zijn jongen staan hier naast me zijn 3 maanden, en van mij mogen ze hun snavel wel eens even dichthouden hoor ;D

Hermien

Lekker rustig dus bij jou...... ;D

Couteaudenboef

hm ja inderdaad mor iets te rustig hé :) ja waarom da ik denk da er wel minstens 1 manneke in zit omdat der zo wel va verschillende kleuren en vormen inzitten  ;D
en komaan mijn fluiterig gedrag dat uren en uren aanhoud mag toch wel beloond worden ze mogen toch wel is ne keer terug fluiten of ni :D of denken die amai die kan schoon fluiten seg dan zullen wij mor wa zwijgen ? der zen der al een paar redelijk tam ene zelfs heeeeeeel tam en een paar zijn super wild !!! en ik kan er echt het verschil tss een manneke en een vrouwke ni zien zenne , allé bij die vogels hé bij mensen lukt da wel redelijk alhoewel dak soms toch ook twijfel ze :p groetjes van mij