11 mei 2025, 18:09:44

Voer

Gestart door andre28, 31 januari 2004, 12:35:32

« vorige - volgende »

andre28

Hoi allemaal, welk merk voer geven jullie aan je valkparkieten
en welk merk eivoer.

Kolkkie

Hoi Andre,

Ik geef mijn valkjes verschillende soorten voer. Als ze in de rui zijn, krijgen ze van mij XtraVital. Als ze niet in de rui zijn krijgen ze voer van Orlux of gewoon schepvoer.
Door het gewone schepvoer meng ik vaak nog wat XtraVital als aanvulling.

Mijn eivoer is van het merk CeDe. Dat moet je zelf rul maken door er water bij te doen.
Pukkie en Minggu vinden het heerlijk.

Dit zijn de overige merken die ik gebruik. Ik heb maagkiezel (Ma-ki) van Esve, grit van CeDe, vitamines van Bogena (Multi-Vit) en een mineralenblok van Vitakraft.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

giovanni

hellow!
ik gebruik eten van de winkel aan onze deur (handig hè ;)), en ik weet niet of je dat in holland kent, maar die heet AVEVE of 'de boerenbond' zoals wij hem noemen. En dat heeft een eigen merk. En voor snoepjes, mineraalblok, knaagstangen... gebruik ik zeer veel van Vitakraft

grtjs

Bianca

ik voer mijn valkjes altijd xtra vital daar zit alles in van horen zeggen en ze vinden het erg lekker.
En in de rui geef ik van die speciale snoepstaven (verbeterd de rui), en wied zaadjes (uit de dierenwinkel)
Zelf heb ik nog nooit eivoer gegeven dus ben ook wel benieuwd!
Goetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.