10 mei 2025, 20:02:24

Birdie heeft gespuugd!

Gestart door BIRDIE, 19 januari 2004, 00:35:59

« vorige - volgende »

BIRDIE

19 januari 2004, 00:35:59 Last Edit: 19 januari 2004, 00:36:14 by BIRDIE
Hallo allemaal,

Vanmorgen heeft mijn valkje gespuugd :(. Het was geen braaksel, maar gewoon slijmachtig water (hij had een paar minuten daarvoor redelijk wat gedronken).
Het gebeurde toen hij op mijn hand zat en zichzelf aan het poetsen was. Hij probeerde de veertjes op zijn keel te poetsen, maar dat ging niet echt geweldig. Toen ging hij snel met zijn koppie omlaag en spuugde dus dat water eruit.

Voor de rest is er eigenlijk niets aan de hand. Daarna nieste hij een keer (ik kreeg wat spetters op me) en hij ging weer verder met poetsen. Hij vertoont dus geen afwijkend gedrag, ervoor en erna niet.
Is dit ernstig of is het mogelijk dat het een keertje voorkomt zonder ziekteverschijnselen?

Groetjes,

Annemarie

Paul

Hoi Annemarie,

Vaak tijdens het poetsen krijgen ze stof en veertjes in hun keeltje en dat wekt dan braken of niezen op.
Dus het kan best maar voor een keer zijn hoor zeker omdat het juist tijdens het poetsen gebeurde.
Even heel goed in de gaten houden maar als het niet meer gebeurd is er niks aan de hand geweest.

Groetjes, Paul

BIRDIE

Hoi Paul,

Bedankt voor je reactie! Er is voor de rest niets raars gebeurd dus ik neem aan dat het gewoon een keertje gebeurde zonder nare oorzaak en nare gevolgen. Ben blij toe!! Maar ik zal toch nog even extra goed opletten.

Groetjes,

Annemarie