8 mei 2025, 04:35:25

Een nieuw valkparkietje erbij

Gestart door Miranda, 23 januari 2004, 20:53:38

« vorige - volgende »

Miranda

Hey,
Ik heb een valkparkiet van ongeveer 8 maanden denk ik, ik heb haar gewoon in de dierenwinkel gekocht en ze is nog niet echt tam, maar nu hebben ze op school jonge valkparkietjes van 4 tot 7 dagen oud over 2 maanden mag ik er een ophalen en deze zal dan al tam zijn.
Alleen weet ik niet wat het dan is een man of pop zelf heb ik dus een pop, stel nou dat het een pop is kan het dan wel goed gaan samen of zullen ze snel ruzie krijgen.
We hebben ook een grasparkietje, die we wel eens bij haar in de kooi zetten dat gaat wel goed samen omdat,dat grasparkietje nooit iets terug doet als ze hem wegjaagd.
Maar wat denken jullie is het dan verstandis om er een bij te nemen???

Nes

Ja hoor! Gewoon doen! Ik heb er drie.
Twee mannetjes en een popje. Dat gaat goed  :)

Groetjes Nes.

giovanni

hello miranda!

2popjes kunnen over het algemeen zeer goed met elkaar omgaan hoor, dus maak je maar geen zorgen. En de kans zit er natuurlijk ook in dat je grasparkietje en je nieuwe valkje niet zo goed met elkaar zullen opschieten, maar dat is een uitzondering. ;) En, het is altijd positief om er nog een valkje bij te stoppen, want natuurlijk heeft ie graag een soortgenoot bij zich :)

grtn

giovanni

:D :D als dat niet kunnen is! Nes & ik hebben op exact dezelfde tijd een berichtje verstuurd :D :D

Nes

he ja Giovanni! Dat klopt! Dat vind ik toch wel heel erg knap van ons  ;) tot op de seconde aan!!