welke deuntjes hebben jullie je valkjes geleerd?

Gestart door biene, 17 augustus 2010, 15:14:39

« vorige - volgende »

biene

Hoi hoi,

nou de vraag lijkt me duidelijk  ;D
welke deuntjes hebben jullie je valkjes geleerd/kennen ze?

Taro is nu ruim 3 maanden en is al druk bezig met fluiten, hij kan tot nu toe het standaard bouwvakkers fluitje, en  het liedje van The Adams family  ;D
ben benieuwd wat jullie valkje allemaal kunnen fluiten, misschien dat ik dan nog op leuke ideeën kom :)

(Dit leek mij de beste plek voor dit topic? zoniet dan hoor ik het wel :P )

Groetjes Sabine

hilde

alle tamme mannetjes het bouwvakkersfluitje/doen een kusje na en zeggen kusje / en 1tje doet een alarm na /en in het begin deed 1 tje een kanaripiet na maar nu doet hij de andere  mannetjes na
in begin wist ik wie floot maar nu trekt het allemaal op elkaar  ;D  ;D   ;D

biene

Een kusje nadoen ben ik Taro ook aan het leren, maar hij heeft nog niks in die richting gedaan helaas.

Wat leuk dat die van jou ook kusje kunnen zeggen!  ;D
Wat voor alarm doet die ene na? zoiets als een autoalarm ofzo? XD

Tijntjuh

De mijn doen nog niets anders als hun babygeluidjuhs en gillen als ik thuis kom *grin*

hilde

Citaat van: biene op 17 augustus 2010, 20:07:48
Een kusje nadoen ben ik Taro ook aan het leren, maar hij heeft nog niks in die richting gedaan helaas.

Wat leuk dat die van jou ook kusje kunnen zeggen!  ;D
Wat voor alarm doet die ene na? zoiets als een autoalarm ofzo? XD

denk autoalarm heeft het geleerd van een valkje wat hier even was (vakantie)

Dobske

1 van mijn valkjes doet ook het bouwvakkersfluitje. (dat is dan ook het eerste wat je hoort als je smorgens de kamer binnenkomt) en hij fluit het beginstukje van de imperial march van starwars. En hij fluit the A team theme en twisted nerve van Kill bill door mekaar heen.

Paula

Chicco kan, van de kweker uit, het bouwvakkersfluitje. Ik probeer hem te leren praten, dus veel fluiten doe ik niet naar hem. Wel fluit ik, voor ik zijn naam zeg, 2 tonen op dezelfde toon als ik zijn naam zeg:     -  Chi  cco. Dat toontje fluit Chicco ook regelmatig na.
Nu wil ik ook proberen om hem 'altijd-is-kortjakje-ziek' te leren (gevolgd door het zeggen van zijn naam, natuurlijk!  :D )
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

biene

@Dobske, wow dat is wel erg knap  :D
echte filmfans bij jullie ook?

@Paula, lijkt me best leuk als ze hun eigen naam kunnen zeggen, maar hier is er nog geen poging gedaan helaas :9

we zijn nu bezig met Haribo macht kinder froh XD
ook zo'n lekker makkelijk deuntje  ;D

kaj12

lucky doet nu vaderjacob rubi moet k nog leren alleen kan rubi van de kweker uit kermis geluiden nadoen

biene

haha kermisgeluiden? word je daar niet helemaal gek van na een tijdje?  :P
of doet hij/zij t niet zo eel?
Taro heeft gelukkig een aantal momenten op een dag dat hij veel fluit. de rest van de dag is hij vrij rustig (qua geluid dan ;) )

Larissa

hey hey

Coco doet de 10 melodietjes van de telefoon van me zusje na daar komt hij ook weg.

Chika doet ook die 10 melodietjes alleen dan wat valser...hij heeft het over genomen van Coco

Pico zegt zijn eigen naam en doet het beruchte bouwvakkers fluitje maar alleen als hij er zin in heeft

groetjessssssss

Roy

Op youtube zag ik een valkparkiet die Jingle Bells kon fluiten. Een ander zong The Mexican Hat.  Dat lijkt me wel een leuk wijsjes om mijn parkiet straks te leren.

Paula

Citaat van: biene op 21 augustus 2010, 13:05:41
@Paula, lijkt me best leuk als ze hun eigen naam kunnen zeggen, maar hier is er nog geen poging gedaan helaas :9

Kijk maar eens bij deze link:
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.msg675652.html#msg675652

Hier staat een filmpje waarop je kunt horen welke geluidjes Chicco al allemaal maakt. Hier kun je ook horen hoe Chicco zijn naam zegt. Hij kan inmiddels de eerste 4 tonen van altijd-is-kortjakje-ziek.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)