19 april 2024, 19:36:15

<3 Spaubeekse Valkjes: Spickey & Speedy

Gestart door Dobske, 15 augustus 2010, 22:29:43

« vorige - volgende »

*Manon*

Fijn dat het beter gaat Debbie en wat leuk dat je hier een boekje bent begonnen, ik ga je zeker volgen!

Als het kereltjes zijn, zul je met de rui merken dat de pareltjes gaan vervagen... De kop van Spickey wordt geel en dan is het een man...

Leuk om je verhalen te volgen over twee deugnietjes!

Ik ben ook benieuwd naar de fotootjes

Groetjes Manon

Dobske

24 maart 2011, 14:04:53 #16 Last Edit: 24 maart 2011, 14:07:32 by Dobske
Hier dan eindelijk wat fotootjes,



spickey

Spickey

Speedy

Speedy

Dobske

Hallo daar ben ik weer met een heel nieuw verhaal.

Speedy is in een fase gekomen waarbij hij steeds tegen spickey begon aan te duwen, waar spickey dan ook niet van gediend was, als spickey niet in zijn zichtsveld zat werd het alleen maar schreeuwen en schreeuwen.

Toen het de spuigaten begon uit te lopen hebben we besloten voor speedy een vrouwtje aan te schaffen, sinds vrijdag hebben we dus een Lizzy. Een bont popje van zo'n 10 weken oud.

Het was al per direct dikke mik tussen die twee, als ik een van de twee los liet wisten ze niet hoe vlug ze bij de andere kooi moesten komen. Voorlopig houd ik ze gescheiden zodat ik met Lizzy wat meer connectie kan maken.

Maar volgens mij kunnen ze beide niet wachten tot het moment van samen zijn daar is.

Nou had ik verwacht dat spickey ook naar het meisje zou toetrekken maar die is alleen maar opgelucht dat hij weer zonder een vogel achter zich aan kan rond vliegen.
Mochten zich in de toekomst problemen voor doen krijgt hij ook een meisje!