19 april 2024, 03:36:26

ziek? braken-veel slapen-en meer..

Gestart door Patries1304, 14 augustus 2010, 09:41:36

« vorige - volgende »

Hermien

Mijn duimen draaien al op volle toeren, hoor!


Patries1304

Helemaal geweldig Hermien! Dat er zulke lieve mensen zijn doet mij goed ( wat ben ik nu toch sentimenteel zeg!) X


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Caroline

Ach, arme Karel ....

Ik zie dat je al geweldig bent geholpen door Karin en fijne steun hebt gehad van Hermien.

Ook namens mij heel veel sterkte met Karel, ik ga ook heel hard duimen dat hij zich snel beter gaat voelen.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Sentimenteel? Tuurlijk, maar ook heel begrijpelijk. Je hebt een vriendje waar je heel veel van houdt en die nu heel erg ziek lijkt te zijn. Daar maak je je erge zorgen om. Logisch dat je sentimenteel of emotioneel of wat dan ook bent. Nu maar hopen dat het goed gaat komen met je Kareltje.



Moed houden, hoor!


Kaatje

Hey Patries,

Dat maakt toch helemaal niet uit meid, we zijn er voor en met elkaar op de momenten dat we hulp kunnen gebruiken of kunnen geven. Dat is waar het forum voor dient. Zelf ben ik ook niet actief in mijn boekje of kan ik zo een paar dagen niet online komen, of ik lees alleen maar  ;)

En natuurlijk ben je sentimenteel, je lieve maatje is ziek, nou ik weet ook nog goed dat ik er zelf ook helemaal beroerd en emotioneel onder was, soms huilde ik aan één stuk door!

Houd moed Patries, hopelijk zijn jullie snel thuis en kunnen jullie snel langs Bastiaanse!

Liefs, Karin  :-*

Patries1304

Karin,Hermien en Carolien: thnx!
We zijn nog 25 min van huis vandaan. Dus nog ff.....


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Patries1304

Ben thuis,heb gebeld en mag om half 4 komen. Wat denk je: hieste net in de auto een hele slinger slijm eruit en nu binnen gaat hij eten,fluit weer "wat" maar ga toch maar voor de zekerheid. Al voel ik me wel lullig als er nu nix aan de hand blijkt te zijn..


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Kaatje

Hoi Patries,

Paco van mij ging na het braken ook zijn popje weer zitten versieren. Een hele sliert slijm eruit niesen kan echt duiden op een soort van bacteriële infectie oid.

Voel je alsjeblieft niet lullig, jj weet diep in je hart dat dit niet de Karel is zoals hij normaal is, en dat hij even fluit kan ook een soort van opleving zijn!

Als het goed is zit je nu bij Bastiaanse.

Liefs, Karin

Hermien

Het is half vier en dus zit jij nu met Karel bij Bastiaanse. En ik blijf hier voor je duimen, hoor. Hoop dat de diagnose erg gaat meevallen en Kareltje er met een kuurtje straks weer helemaal bovenop komt!

                            :-*   :-*   :-*   :-*

Patries1304

Idd Zat bij Bastiaanse. Heeft een prik gekregen en heb drupptjes voor in het drinkwater gekregen. Is ws een infectie aan de luchtwegen. Dus morgen moet hij al wat beter zijn iig niet slechter!!! Thnx voor jullie berichtjes. X


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Hermien

Nou, dan blijf ik toch nog maar ff doordraaien met de duimen, in de hoop dat prik en medicijnen hun werk gaan doen!       


                           :-*   :-*   :-*   :-*

Patries1304

Ja idd duim nog maar ff aub! Hoop ook dat alles goed werkt!


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Caroline

Hopelijk slaat de medicatie snel aan, ook namens mij beterschap voor Kareltje en sterkte voor jou.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hey Patries,

Mijn duimen draaien ook gewoon door, ik ben blij dat jullie met Karel langs Bastiaanse zijn geweest en zoals je zelf al vermoedde, ben je toch niet voor niks geweest!

Ik hoop dat de infectie aan Karel zijn luchtwegen nu snel onder controle is met de prik en de druppels die je meegekregen hebt.

Vanaf hier ook ontzettend veel beterschap gewenst!!

Groetjes, Karin en  :-* voor Karel

Dobske

heel veel sterkte, hoelang duurt het voor je evt verbetering kunt zien? hoop dattie snel weer de oude is.