29 maart 2024, 02:44:47

ziek? braken-veel slapen-en meer..

Gestart door Patries1304, 14 augustus 2010, 09:41:36

« vorige - volgende »

Kimm

hoi patries,

ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met het verlies van je lieve kareltje  :'(

rust zacht lief kareltje.. :-*

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Patries1304

dank je Kim!  erg lief van je!  :-*


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Gerda

18 augustus 2010, 21:44:28 #122 Last Edit: 18 augustus 2010, 21:46:36 by Gerda
Hoi Patries,

Wat triest dat het zo gelopen is. Veel sterkte met het verlies van Kareltje!

Ik doe hier een slotje op als je dat wilt, maar ik kan het ook nog even open laten totdat je besloten hebt of je sectie wilt gaan verrichten!

Gerda

Patries1304

Ja Gerda, ten eerst dank je... en wacht maar ff. ik laat het morgen wel weten hoe en wat ik doe daarmee. dan kan er alsnog een slotje op he?!

grtjs Patries


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Manouk

Ik heb hier nog niet eerder gereageerd, maar heb het wel allemaal gevolgd.. Vind het erg sneu voor jou en kareltje....
snap dat het allemaal heel erg moeilijk is :( Moest ook even een traantje wegpinken toen ik het las dat die lieverd het niet heeft mogen halen...

ik wens je heel erg veel sterkte toe.....

Liefs
Manouk

Patries1304

18 augustus 2010, 23:03:33 #125 Last Edit: 19 augustus 2010, 11:57:55 by Patries1304
lieve Manouk,

erg lief van je dat je dan nog reageert. ja tis diep triest maar Karel hoeft nu niet meer te lijden! en heb er alles aan gedaan,dat helpt een heeeeel klein beetje.

dank je wel!

liefs Patries


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Patries1304

hoi lady's,

ik heb net gebeld met de kliniek (vanmorgen al wel maar moest later terug bellen omdat het zo heel erg druk was). kreeg dierenarts Ester Klaver te spreken nu en zij vertelde me dat sectie alleen uitwijst waaraan Karel gestorven is. toch die infectie of zijn hartje... of waaraan dan ook.

als hij een ziekte heeft,die besmettelijk is,is Kuifje toch al besmet en is daar nix aan te doen. ook zou Kuifje waarschijnlijk  al ziek moeten zijn of nu worden ( we zijn nu zo goed als een week verder toen Karel ziek werd). hou hem NATUURLIJK als een havik in de gaten maar tot op nu toe is Kuif gewoon Kuif. praat,fluit,speelt en eet en drinkt gewoon.

het laten verrichten van sectie heeft alleen meerwaarde als je de precieze doodsoorzaak wilt weten zei ze. en dat heeft het voor mij dus niet. Kareltje is er toch niet meer.... en komt niet meer terug  :'(

dus zij zouden contact opnemen met Viviana en dan word ik gebeld over het hoe en wat (i.v.m. urntje en zo)
Maurice wil Karel niet meer zien en voor mij hoeft het ook niet. hou hem liever in gedachten zoals hij was en ook dat vond Esther een goed plan. Karel ziet er nu toch anders uit.

ben al dagen aan het lezen op valkparkiet.com en sinds gister toch op zoek naar een nieuw jong valkenvriendje voor Kuifje. Karel vergeten we natuurlijk echt nog niet!!! maar heb nu nog ruim 2 weken extreem veel tijd en dat moeten we benutten vind ik.
heb wat gemaild (thnx voor alle info en zo Peggy) en ben toch via hier aan een lutino-valkje gekomen. tenminste.. vanmiddag mogen we komen kijken,hij heeft er 4 en dan kunnen we zien hoe en wat. heel fijn gesprek gehad met die man!

dus Gerda,wat mij betreft kan hier nu dus wel een slotje op.

nogmaals lieve lady's heel erg bedankt voor alle steun die ik gekregen heb!


:-* :-* :-*


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Caroline

Veel plezier bij het kijken bij de lutinootjes.

Kom je je nieuwe aanwinst nog wel een keertje showen??

Misschien in een dagboek of verhalenboekje.  :D ;)

Groetjes en sterkte nog.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Manouk

Hoi hoi Patries...

wou je nog even laten weten, dat ik sinds gister twee konijntjes heb aangeschaft...
waarvan ik besloten heb 1 kareltje te noemen...
Het zijn twee rammetjes dus de andere moet nog een naam, maar het verhaal van jou heeft mij zo aangegrepen dat ik het een eer vind om mijn konijntje naar jou lieve ventje te vernoemen...

hoop dat je dat kan waarderen.. :$ maar dat denk ik wel....

liefs
Manouk

Peggel

hopelijk zijn jullie vandaag geslaagd :-*

Patries1304

hey lieverds....

@ Caroline; ja ik dat ben van plan; een dagboek/verhaal te gaan schrijven. van Kuifje,Karel en onze nieuwe aanwinst  ;D

@Manouk; ik vind het en ook Maurice zooooo gaaf!!! echt geweldig!thnx!!!

@ Peggy: ja ben geslaagd.. als het goed is hebben we een mannetje (al weten we dat nog niet zeker) en hij heet Snowy.
foto volgt!


hele dikke knuf voor jullie!
:-*


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Dobske

hoi hoi,

ben erg blij dat jullie geslaagd zijn voor een nieuw vriendje! Ben erg benieuwd naar de foto. Hebben jullie hem al thuis?
iig heel veel plezier met Snowy!

groetjes, Debbie

Gerda

Ik doe er een slotje op!

Patries, tot ziens in je dagboekje!

Gerda