28 maart 2024, 11:40:46

ziek? braken-veel slapen-en meer..

Gestart door Patries1304, 14 augustus 2010, 09:41:36

« vorige - volgende »

Patries1304

Ik ben nu onderweg van vakantie naar huis. Dit is 2e jaar dat ze meegaan. Maar onze Karel is vanaf eergister niet zichzelf. Hij braakt,ook snachts,slaapt heel veel en reageerd trager. Slaapt met kopje in de nek,maar zit niet op zijn stok maar op de hoofdsteun.sNachts wel gewoon in kooi op de stok.  Zitten niet op de trek ofzo. Onze Kuifje is gewoon zichzelf en mankeert nix. Is Karel ziek? (Voor ons wel!) Moeten we afwachten? Of maandag naar dierenarts gaan? We komen vanmiddag pas thuis..weet niet of de DA in het weeknd er zit? HELP PLEASE!?!!!

Grtjs van een bezorgde ouder, Patries


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Kaatje

Hoi Patries,

Je valkje lijkt me inderdaad ziek en ik zou als het even kan vandaag zeker nog een VA bezoeken ! Ik ga nu voor je kijken, ik zie dat je mobiel kunt bellen, als ik me niet vergis is Bastiaanse te bereiken, ik zal het nummer even voor je neerzetten zo.

Sterkte met Karel!

Groetjes, Karin

Kaatje

Dierenkliniek "De Baronie"
Dr. P.N.C.M. Bastiaansen
Beeksestraat 60b
4841 GD Prinsenbeek
Tel: 076-5415030


Waar wonen jullie ongeveer !? Dan kan ik nog wat adressen zoeken die je kunt proberen.

Patries1304

Dank je wel! Ja voor mij is hij ziek. We wonen bij Roosendaal in de buurt. Daar zit er ook een maar weet niet of die in het weekend werkt? Kom uit Rucphen. Brabant idd. Wacht nog ff je reactie af. Ben idd mobiel online nu.. Nogmaals heeeeeel erg bedankt!


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Kaatje

Hoi Patries,

Mijn man is chauffeur en zegt dat Prinsenbeek ( breda ) het meest dicht in de buurt is. Ik zag wel dat er nog een gewone dierenarts in Roosendaal zat, daar kan ik je ook het adres van geven, maar van Bastiaanse weet ik dat hij erg goed bekend staat.

Zelf ga ik altijd naar Verstappen in Driebergen, maar die zit in het weekend maar tot 12:00. Daarna zou mijn voorkeur uitgaan naar Bastiaanse.

Ik lees het wel van je, ik zou Bastiaanse sowieso even bellen, de situatie uitleggen en kijken wat hij zegt!

Nogmaals sterkte voor Karel en jullie.

Laat je nog even wat weten !?

Groetjes, Karin

Kaatje

Gezelschapsdierenkliniek Roosendaal
B.J. Mangnus
Gastelseweg 45
4702 JL Roosendaal
0165-557500

Patries1304

Oke Karin, ik ga !astiaaanse zo bellen en dan daarna laat ik je weten wat hij gezegt heeft. Maakt me niet uit dat ik naar Prinsenbeek moet rijden. Je leest me, thnx!

Grtjs Patries


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Kaatje

Graag gedaan meid,

Ik duim voor jullie!!!

Patries1304

Ze zei dat een vogel heel kwetsbaar is dus dat het beter was ff te komen. Helaas zijn we niet optijd in NL. Zit ook maar tot 12:00 uur. Als ik thuis ben/kom ff aanzien en anders bellen en mag ik alsnog komen,wordt dan wel een spoedconsult maar dat maakt me geen donder uit! Als hij maar beter wordt. Dus ik laat je later deze middag nog wel weten hoe en wat. Denk dat ik toch maar voor de zekerheid ff ga :-). Beter voor nix dan te laat!!!! Grtjs Patries


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Kaatje

14 augustus 2010, 10:40:04 #9 Last Edit: 14 augustus 2010, 10:55:14 by Kaatje
Hoi Patries,

Dat zou ik zeker doen hoor, ik geef je echt groot gelijk!! Vogels laten pas op het laatste moment zien dat ze ziek zijn. Mijn gevoel zegt echt dat Karel ziek is, Paco van mij heeft ruim anderhalf jaar geleden ook zo gespuugd en was ook helemaal niet lekker! Hij moest in de kliniek blijven en het bleek dat hij een kropontsteking had.

Beter even naar laten kijken, dan dat je straks te laat bent wat je zegt, dat maakte mij toen ook helemaal niks uit en ik ben heel blij dat ik Paco na 11 dagen weer in mijn armen kon sluiten.

Heel veel sterkte en succes bij Bastiaanse.

:-* voor Karel,

Groetjes, Karin

Patries1304

Hey Karin,

Mijn gevoel is ook helemaal niet goed! Ben megasjaggie en heb megahoofpijn ervan. Zo (her)ken ik Karel helemaal niet! Dus zodra ik thuis ben bel ik en gaan we gewoon. Moet er niet aan denken!!!! Dank je en tot laters.

Grtjs Patries


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Hermien

Kijk eens aan, wát een service! Hier houd ik van! Patries, ik wens je heel veel sterkte. Bastiaanse is echt heel goed, hoor! Afgelopen december is mijn Silvo daar door hem behandeld voor een keelontsteking. Omdat ik zelf niet mee kon (Silvo is per dierenambulance gebracht...... ;D), belde hij me op om de situatie uit te leggen. Ook de dag erop belde Bastiaanse zelf om me te vertellen dat Silvo weer naar huis mocht. Wat ik begrepen heb is, dat Bastiaanse zelf ook valkparkieten kweekt. Dus waar kun je dan béter terecht met je zieke vriendje?
Zo, weer genoeg reclame gemaakt. Ik ga voor je duimen (heb toch niks te doen vandaag.... :-\) en hoop hier vandaag nog positief nieuws te lezen. Geef Karel maar een vette kroel van mij en mijn 'Vliegtuig'!




                                   :-*   :-*   :-*   :-*

Patries1304

Hoi Hermien,

Dank je wel voor je reacie! Doet erg goed,vooral met die positieve reclame erbij ;-). Hoop straks idd positief nieuws te kunnen neerzetten!

Grtjs Patries


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..

Kaatje

14 augustus 2010, 11:08:22 #13 Last Edit: 14 augustus 2010, 11:10:11 by Kaatje
Hey Patries,

Het feit dat je schrijft dat je Karel zo niet ken, zegt mij echt genoeg hoor! Zelf zag ik ook gelijk dat Paco zich anders gedroeg dan anders ( hij had 's avonds gespuugd ) de volgende ochtend.

Normaal weet ik precies wel rondjes ze vliegen en hoevaak, en nu zag ik gelijk dat Paco zich heel anders gedroeg! Ik heb een kaarsje voor Karel branden en duim met jullie mee voor goed nieuws straks.

Goede reis verder, ik moet even wat gaan doen hier, maar ik zal zeker aan jullie denken  ;)

Groetjes, Karin

Patries1304

Hey Karin,

Het doet me echt goed dat medeleven van jullie! Jammer dat je (ik) hier vaak alleen maar komt als er wat mis is :-s. Tot laters,

Liefs Patries


rust zacht lieve Karel..(?-08-2006/18-08-2010)
27-07-2011 is mijn lieve Snowy weggevlogen in Spanje..