28 maart 2024, 18:35:24

Doek over kooi

Gestart door Immie, 8 augustus 2010, 00:21:17

« vorige - volgende »

Dinyy

Bij mij gaat elektrische av ook na om 21.00 uur een doek om de kooi, als ik dit niet  doen gaan ze net zo lang gillen tot ik het doek ga pakken. Als ze overdag gillen en hier niet mee op houden gaat het doek er ook even op, daarna zij ze weer ff onder de indruk.

Vogelvrouwtje25

Hier eigenlijk nooit een doek over de kooi alleen als we op vakantie zijn als hij daar vroeg gaat fluiten is meteen de hele camping wakker

MariaO

Hier zijn ze het gewent, een doek over de kooi .
Ze worden dan gelijk rustig en gaan dan slapen .
Mijn halsbandparkiet vind het ook fijn .

Vogelvrouwtje25

Toevallig dit weekend op de camping vergeten de doek over de kooi vergeten te doen om 6 uur begon mevrouw al haar naam te roepen en hoi en hallo, thuis geen probleem maar in een caravan hoor je dat heel goed
Die doek vergeten we dus niet nog een keer

pita82

Vogelvrouwtje, weet je zeker dat het een vrouwtje is?
Ik heb 2 mannetjes en 1 vrouwtje en wat ik heerlijk vind van het vrouwtje is dat ze niet schreeuwt!  :D

Vogelvrouwtje25

Hoi pita
Helemaal zeker weten doe ik het niet of het een vrouwtje is want het is een mutatie en daarbij kun je het pas zien na de eerste rui daar is ze bijna doorheen dus dan ga ik weer nieuwe foto's plaatsen
Maar ik ben er bijna zeker van schreeuwen doet ze niet maar ze zegt wel haar eigen naam en halo en hoi en nee
Als er straks nog eentje bijkomt neem ik ook zeker weer een vrouwtje ik hou ook niet van dat geschreeuw