29 maart 2024, 02:21:24

Aangenaam!

Gestart door RaymondS, 4 augustus 2010, 10:42:59

« vorige - volgende »

RaymondS

4 augustus 2010, 10:42:59 Last Edit: 4 augustus 2010, 10:56:39 by RaymondS
Goede morgen iedereen!

Mijn naam is Raymond, net aangemeld bij dit mooie forum maar al wel een tijd meelezend.
Op dit moment heb ik 1 valkje van een 7 jaar oud genaamd (hoe origineel  ;) ) Coco.

Deze heeft een korte periode samen met een grasparkietje in een kamer voliere gezeten, al vrij snel bleek dit niet goed samen te gaan en heb ik beide vogels apart in kooien gezet. Uiteindelijk hebben we het grasparkietje bij een kennis een mooi nieuw huisje kunnen geven.

De kamer voliere was ondertussen verkocht en de kooi waar Coco in zit is eigenlijk te klein. Tevens wilde ik een maatje voor Coco zoeken en kwam zodoende bij dit forum en Valkcity (Kirsten) uit. Hier hoop ik binnenkort een witmasker valkje op te kunnen halen.  :)

Via dit forum heb ik goede ervaringen gelezen met Petgoodies en heb zodoende bij deze shop een Montana San Remo aangeschaft. Na een weekje wachten werd deze gisteren bezorgd. Ziet er groot en stevig uit!
Heb hier echter nog wel wat vraagjes over en zal deze stellen in het "Huisvesting" forum.

Hoop hier veel informatie/vehalen te kunnen lezen en delen!
Carpe Diem

Kimm

hoi raymond,

welkom op dit forum!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hoi Raymond,

welkom en veel plezier op het forum.

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Raymond,

Welkom op dit gezellige forum, ik hoop dat je het heel erg naar je zin zult krijgen! Leuk zeg, dat je een nieuw valkje erbij gaat krijgen.

De kooi San Remo van Montana Cages heb ik ook, en ik kan zeggen dat dit zeer degelijke kooien zijn.

Groetjes, Karin

mupke

hoi mijn naam is Linda
ik heb een valkje genaamd Charlie
hij is heel tam en kiekeboe zeggen en veel leuke deuntjes fluiten.

Alexandra

wees allebei welkom hier !!

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl