Onze Grijze roodstaart baby's - heel veel foto's 21-09

Gestart door •=Bonnie=•, 3 augustus 2010, 12:58:45

« vorige - volgende »

Gerda

Wat een pracht jongen. Vooral jong nummer drie lijkt me echt een lievertje. (Maar dat kan ook net het fotomoment zijn)
En schattig dat kleine rode staartje te zien bij jong nummer twee. Zo prachtig afstekend bij het grijs.
Ze zitten goed in de veren al!

Gerda

*Esther*

LIEEEEFFFF

Wat lijkt hun blok klein, nu ze zelf zo groot worden. :D

Gaat het je nog lukken om afstand te doen?? Ze zijn zo leuk!

gr Esther

•=Bonnie=•

@ Gerda: dat klopt, jong 3 is een lieverdje en erg nieuwsgierig. Dat is ook het jong voor de ingang van het blok :)

Jong 1 is ook een lieverd en blijkbaar makkelijk te paaien met eten. Alleen jong twee vraagt iets meer aandacht.

@ Esther: we zullen wel moeten, afscheid nemen... maar makkelijk gaat dat echt niet worden  ::)

Paula

Wat een lieve koppies! Als ik er nog niet verliefd op was, werd ik het nu op slag!  :-*

Kan het verschil in karakter te maken hebben met het geslacht? Of lijken ze daarin op hun ouders?

Geniet er maar lekker van.

Prettig weekend!
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

♪ Marlies

Wow, ze groeien echt als kool. :o
Nog even en dan zijn het echt grijze roodstaarten.

Heb je al een idee welke je voor jezelf gaat houden ?

Paauwtje

Ze worden per foto gewoon groter en mooier.
super dat je dit met ons deelt..

Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

•=Bonnie=•

Citaat van: ♪ Marlies op  4 september 2010, 00:38:52
Wow, ze groeien echt als kool. :o
Nog even en dan zijn het echt grijze roodstaarten.

Heb je al een idee welke je voor jezelf gaat houden ?

Hoi Marlies,

Ja het gaat snel he :)
Nee we hebben nog geen idee, we houden waarschijnlijk gewoon de overblijver aan.  ;)  Maar tot nog toe zijn ze nog te reserveren dus het kan nog alle kanten op  :)

*Manon*

Jeetje wat een schatjes...... ik ben verliefd op nummer 3  :-* :-* :-*

•=Bonnie=•

Citaat van: *Manon* op  6 september 2010, 21:39:10
Jeetje wat een schatjes...... ik ben verliefd op nummer 3  :-* :-* :-*

Ik ook, hoewel ik nr. 1 ook steeds leuker ga vinden  :P

•=Bonnie=•

12 september 2010, 15:14:48 #114 Last Edit: 12 september 2010, 15:16:36 by •=Bonnie=•
Tijd voor een nieuwe foto update :)

Jong 1

Jong 2

Jong 3

Mama die door list en bedrog buiten de kooi zit terwijl wij erin zijn kijkt toe en is not amused.

Pa zit in de buitenvlucht, letterlijk buitengesloten en is zo mogelijk nog bozer  ;)

Vogeltjes gekeken, luikjes toe ;)

Onderhand hebben we het nestblok weer schoongemaakt. We willen eigenlijk proberen ze komende week al te laten ringen, testen en sexen. Dit omdat het ons makkelijker lijkt nu ze nog hanteerbaar zijn. De foto waar het jong lijkt te happen hapt het niet maar proeft de vinger. Ze ontdooien nog altijd redelijk snel na het vastpakken. Alleen nummer 2 heeft het er moeilijker mee. Jong 3 blijft het relaxed en jong 1 kijkt sinds 2 dagen uit het nestgat  :D

We weten alleen nog niet precies hoe we dat testen gaan aanpakken, het is moeilijk plannen omdat we nooit precies weten wanneer we de kans krijgen de jongen te pakken. Ik wil ze niet onnodig lang bij de ouders weghalen hoewel ik wel geloof dat ze probleemloos teruggenomen worden. Het gaat toch een heleboel stress veroorzaken bij ze. Gaan we dus nog even over brainstormen. Mooiste zou zijn als de DA hier zou komen voor het bloedafnemen, maar ja... die zit een heel eind weg.

bobbie

Bonnie Bonnie Bonnie, wat een bijzondere periode voor jullie  :D en wat een heerlijke foto's  :D

Ja, dat wordt nog even puzzelen hoe je het bezoekje aan de DA gaat regelen.

Succes ermee, Nel :)

Paauwtje

Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

Paula

Ik heb maar 1 woord te zeggen:
GEWELDIG!!  :-*
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

♪ Marlies

Wow, dat zijn al flinke jongens. :o

Zo te zien zijn ze best wel relaxed in je handen, misschien dat het tam maken  reuze meevalt.

Groetjesssssssss ;)

Gerda

Wat zijn ze prachtig! En wat een leuke foto's van een boze papa en mama!

Weet je al welke je gaat houden. Jong nummer 3?

Je snapt dat we best een beetje jaloers zijn. Drie mooie jongen die het zo goed doen en dan ook nog de kans ze lekker vast te pakken.

Dus jong 1 wil het blok wel gaan verlaten?

G