Onze Grijze roodstaart baby's - heel veel foto's 21-09

Gestart door •=Bonnie=•, 3 augustus 2010, 12:58:45

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Sinds afgelopen week heb ik de jongen eigenlijk bijna elke dag even mee het hok uit genomen, hetzij naar buiten hetzij naar binnen en dan steeds in een andere kamer.

Ik baal als een stekker dat ik domweg vergeten ben er foto's of filmpjes van te maken... maar vanmorgen was zoooooooo gaaf. Liepen ze met zijn drietjes over de keukentafel uitgebakken broodjes met zonnebloempitjes te slopen   :)

De reden dat ik dan vergeet foto's te maken is domweg omdat we bijna ademloos naar het spul zitten te kijken. Vliegoefeningen op een keukenrol vastgehouden door Lief, te hard in je vinger bijten om te zien of het stuk kan  :o. Ze proberen uit hun knuistje te eten, klimmen op je arm en glijden daarbij met trui en al ondersteboven... *smelt*

Ze zitten nog steeds allemaal in het blok, en elke dag denken we dat de grootste er nu wel uit zal komen. Lang kan het toch niet meer duren denk ik, de oudste wordt dinsdag 10 weken oud.

bobbie

:D :D :D Écht genieten dus  :D :D :D

Ik snap best dat je vergeet foto's te maken, je gaat zo op in die kleintjes die van alles ontdekken, geweldig  8)

Groetjes, Nel :)

Paula

Als ik zo lees wat je schrijft en hoe je dat schrijft, kan ik mij helemaal voorstellen dat je compleet vergeet om foto's te maken.
Je bent helemaal vol van de kleintjes en dat snap ik helemaal! Het lijkt me helemaal geweldig om zoiets mee te mogen maken. (ik ben stiekem jaloers op je, geloof me maar!  ;).
Veel plezier nog met de grote kleintjes, maar dat zal vast wel lukken!  :)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

patty_dordtse valkjes

Hoi,

Hoe gaat het hiersow...
Je bent toch niet vergeten dat je hier een verslagje moet schrijven over de kleine grijsjes  ;D

:-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

patty_dordtse valkjes

nog niks geschreven  :o

;D :-*

gaat alles goed daarsow met de grijsjes  :-*
jonge valkjes te koop

Saar

♪ Marlies

bobbie

Hallo Bonnie,

Ik kom even speciaal op de site om te informeren hoe het met de grijze poepies gaat. En met paps en mams natuurlijk.

Hopelijk geen problemen?

gr, Nel

•=Bonnie=•

Hooi hoi. Nee hoor, nix geen problemen, lekker druk en aan het genieten van de vogels. We hebben besloten de meiden lekker alle drie bij de ouders te laten tot die aangeven dat het niet meer kan. Tot nog toe gaat het super :)

De valkjes die nog over zijn zitten in de kweekkooien, ik heb er nog 8 waaronder 3 koppeltjes, en die zijn dus allemaal te koop. Dus de volière is helemaal voor de grijsjes en die maken daar optimaal gebruik van :d

patty_dordtse valkjes

Hey,

Leuk dat je weer ff kom tikken in je boekje...
Als je weer eens een keertje tijd heb maak foto'tjes van de gaaitjes  ;D

jonge valkjes te koop

bobbie

Citaat van: •=Bonnie=• op  2 december 2010, 18:53:47
Hooi hoi. Nee hoor, nix geen problemen, lekker druk en aan het genieten van de vogels. We hebben besloten de meiden lekker alle drie bij de ouders te laten tot die aangeven dat het niet meer kan. Tot nog toe gaat het super :)

De valkjes die nog over zijn zitten in de kweekkooien, ik heb er nog 8 waaronder 3 koppeltjes, en die zijn dus allemaal te koop. Dus de volière is helemaal voor de grijsjes en die maken daar optimaal gebruik van :d

Gelukkig Bonnie, ik begon me al zorgen te maken.

Enne ............ foto's ??? :P ;D ;)

Groetjes, Nel :)

•=Bonnie=•

Zo, even een update nu de lente weer dichterbij komt :)

De meiden maken het goed, de bruine oogjes zijn ondertussen grijs, lang zal het niet meer duren voordat de babyfeesjes verdwenen zijn.   :'(

Wat erg grappig is, ze worden nog altijd gevoerd door de ouders! Natuurlijk kunnen ze uitstekend zelf eten, maar bij tijd en wijle hoor ik ze bedelen en daar gaan beide ouders nog op in.

Ze kibbelen wel maar het blijft bij kibbelen. Ze vliegen bizar goed, eten alle drie pinda's uit de hand en Pipi, de jongste komt zelfs zoenen. Ze zijn wel op hun hoede hoor, ze komen echt niet op je hand stappen. Maar dat was natuurlijk te verwachten want tenslotte zijn ze voor de volle 100% door hun ouders opgevoed  :D Ik denk dat het zelfs mogelijk zou zijn ze nog tam te krijgen, ze zijn heel erg nieuwsgierig naar ons en alles waar "wij mee spelen".

Alle geluiden uit de omgeving komen uit de volière, kraaien, merels, buizerd, valk. Ze bedenken de stomste dingen en de vlucht is echt nodig aan nieuwe takken e.d toe. Gelukkig zijn de wilgen bijna aan de beurt dus dan kunnen we weer bouwen  :)

Het blok is uit het binnenhok en voorlopig zie ik nog geen aanstalten. Het broedse gedrag van Koko is ook nog niet terug. We laten het blok eruit tot ze weer op de grond gaat nestelen, maar hopelijk laat ze het uit haar hoofd  8)

Doet ze het wel dan ben ik heel benieuwd of de meiden in dezelfde vlucht mogen blijven of dat we die van de valkjes nodig gaan hebben.

patty_dordtse valkjes

Hey Bonnie,

Leuk dat het super gaat met de grijsjes en jah het is jammer van die lieve kraaloogjes maar toch blijven ze mooi.

Lief dat de jongste kusjes komt geven  :-*
jonge valkjes te koop

Caroline

Leuke update over de grijze kinderen, Bonnie.

Kom je ons gauw eens verrassen met een paar foto's van ze??

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sanna