23 april 2024, 21:47:34

Continu op hoofd zitten

Gestart door Allesea, 31 juli 2010, 19:42:33

« vorige - volgende »

Jel

Mijn Zilver land ook altijd op mijn hoofd. dan kijkt hij rond en kan ik hem zonder problemen om mijn schouder zetten. Hij doet het puur om te landen omdat hij het op me hand niet durft. Valkparkieten denken inderdaad niet het is puur instinct.
Ik denk dat je het jou valkparkiet nog wel kan afleren het kost alleen heel veel tijd en moeite.

Succes

Groetjes Jel
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Marl1

Hoi hoi,

Toen ik voor het eerst een valkje had, wilde ik haar tam maken, ze was in het begin bang voor m'n handen. Dus ik was superblij dat ze op m'n hoofd ging zitten, vond het helemaal geweldig. Later werd het steeds iets minder leuk, ze had scherpe nageltjes en ze poepte op m'n hoofd. Een tijd later werd ze broeds, en spaarde ze haar ontlasting van de hele dag op, om het vervolgens op mijn hoofd te doen. Geloof me, dan wil je het wel laten!  :P  Sindsdien komen er geen valkjes op m'n hoofd, alleen Charly land nog wel eens op m'n hoofd, maar die haal ik er dan ook gelijk vanaf. Ik weet niet precies hoe oud Charly is, ik denk een jaar of drie/vier. Hij is bij mij al een jaar, en heeft dat altijd gedaan, dus of je het echt af kunt leren?!

In ieder geval wens ik je veel succes!

Groetjes Marleen.

Sorella

Ik denk dat bowie ook altijd op mijn hoofd land omdat hij een stuntel met aanvliegen en landen is.