Gastenboek geeft foutmelding !!

Gestart door Naso, 30 juli 2010, 10:58:14

« vorige - volgende »

Naso

Hoi,

Ik heb al een paar keer geprobeerd in het gastenboek te reageren, alleen geeft bij steeds aan:
"Bij controle blijkt de ingevoerde "Captcha code" niet overeen te komen met het "Captcha plaatje". Het gaat hierbij om het plaatje met 4 cijfers en/of letters, de code is verplicht om te voorkomen dat er automatisch advertenties geplaatst worden zoals veel spam. Klik op "terug" om de code goed in te voeren". Heb het voorgaande een aantal keren gedaan, maar geeft steeds weer dezelfde fout!?!?!

Kan iemand mij helpen??

Gr. Naso

Gerda

Klopt inderdaad,
bij testen kreeg ik de foutmelding ook en na gebruik van "terug" kreeg ik de volgende melding:
Er is geen wisselbestand gevonden voor controle, als dit vaker gebeurd neem contact op met de beheerder van Valkparkiet.com

Beste Naso,
Je kan ook hier op het forum wat posten, je bent lid, dus dat gaat makkelijk. Bij verhalen kun je wat kwijt over je valkjes (als je die hebt) en anders in het buurthuis voor meer algemene dingen.
Je bent van harte welkom om dingen met ons te delen.

Peter

De oorzaak ligt ergens bij nieuwe server software. De captacha werkt niet meer zoals bedoeld. Er wordt aan gewerkt maar vergt veel meer tijd dan verwacht.