Paula
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Daar zat ik eigenlijk ook al aan te denken. Ergens heb ik gelezen dat toen bij ppgz ook Rhody ter sprake kwam.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Uit dat artikel begrijp ik dat een vogel die besmet is met PDS kan overleven door uitsluitend pellets te eten. Geef jij niet altijd al pellets Rianne (weet het effe niet meer zeker)? Want dan zou dat betekenen dat het geen PDS kan zijn...
Groetjes, Sanna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rianne
Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Forum Junkie!
|
Het zou mooi zijn als ze het kunnen testen, alleen kun je pas testen als er een verdenking is. Nu heeft hij het misschien niet, maar als het virus over een paar maanden pas actief wordt, heeft hij het wel. Of begrijp ik dat verkeerd?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Het zou mooi zijn als ze het kunnen testen, alleen kun je pas testen als er een verdenking is. Nu heeft hij het misschien niet, maar als het virus over een paar maanden pas actief wordt, heeft hij het wel. Of begrijp ik dat verkeerd?
Ik begreep eruit dat een vogel antistoffen aanmaakt zodra hij met het virus in aanraking komt. Als een vogel het virus heeft, heeft hij dus antistoffen. Maar, als hij het virus heeft, hoeft hij er niet persé ziek van te worden, alhoewel hij dan wel andere vogels kan besmetten. Als een geteste vogel geen antistoffen heeft, heeft hij het virus niet, ook niet sluimerend.
Dat is wat ik eruit begreep.
Groetjes, Sanna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rianne
Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Forum Junkie!
|
Ik zal het wel vragen als ze me terugbellen, afhankelijk van de uitslag natuurlijk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Dat is hetzelfde stuk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paula
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Sorry, had ik niet gezien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marloes468
Kleuter valkje

Geslacht: 
|
En, weet je al wat meer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rianne
Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Forum Junkie!
|
Ik heb net gebelt, volgens de assistente kon het wel even duren. Ze bellen zo gauw ze wat weten.
De 2 jongen die binnen zitten doen het prima, en ook buiten lijken ze allemaal kerngezond. Hopen maar dat het met een sisser afloopt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet