Ook Kenji heeft zijn weg gevonden naar de villa ;)

Gestart door Tijntjuh, 22 juli 2010, 21:11:51

« vorige - volgende »

Tijntjuh

Whahahaha, doe niet zo gek  :P
er is wel een heel groot verschil in de huishouding van jou en van mij he?!

Moet wel zeggen dat ik iets makkelijk geworden ben, want het huis spik en span houden met 2 van die donders is gewoon onmogelijk *grin*

Always look..

Wat zijn je mannen leuk samen  ;D :D

Citaat van: Tijntjuh op  9 augustus 2010, 22:42:26
Moet wel zeggen dat ik iets makkelijk geworden ben, want het huis spik en span houden met 2 van die donders is gewoon onmogelijk *grin*

En hier moet ik je idd gelijk in geven, hier is het ook erg lastig het een beetje schoon te houden...
Maar zou ze voor geen goud willen missen dan maar veel opruimen  ;)

xx

Tijntjuh

Soms niet hoor, dan zijn ze weer aan het bekvechten bij de etensbak of om de aandacht van mij...
Maar over het algemeen zijn het geweldige doetjuhs!!

Jij hebt dus hetzelfde "probleem"??
Zou het ook voor geen goud willen missen! Het schoonmaken weegt niet op tegen de gezelligheid en liefde die je van de kroelkippies krijgt  ;D

Always look..

Citaat van: Tijntjuh op  9 augustus 2010, 22:59:24
Soms niet hoor, dan zijn ze weer aan het bekvechten bij de etensbak of om de aandacht van mij...
Maar over het algemeen zijn het geweldige doetjuhs!!

Jij hebt dus hetzelfde "probleem"??
Zou het ook voor geen goud willen missen! Het schoonmaken weegt niet op tegen de gezelligheid en liefde die je van de kroelkippies krijgt  ;D

Over bekvechten gesproken.. Moet je maar eens kijken in mijn boekje bij de laatste foto's die ik plaatste WOW!
En dat alleen omdat ik om de beurt aan het kroelen was ipv tegelijk  ;D :P

Ik zou het eigelijk geen probleem willen noemen..
maak het graag weer schoon voor m'n kerels zodat ze er weer een bende van kunnen maken  ::)

Het enige (mja toch wel) probleem is.. dat ik te precies ben en het daardoor moeilijk vind snel op te ruimen dus ben 2 dagen bezig steeds met opruimen  :-[
Maar dan is het wel weer schoon ;)

Tijntjuh

Die foto's heb ik toen idd bekeken; blijf er van onder de indruk!! Als ik ooit zo'n foto van mijn 2 mannen kan maken, dan wordt die uitvergroot  ::)

Benjiro en Kenji doen het alleen niet op die manier. Die gaan achter elkaar aan "rennen" over m'n schouders, buik en bank. Soms gepaart met een kabaal en als ik dan m'n hand er tussen zet om ze te laten stoppen, gaan ze rustig door maar dan tegen m'n hand *LOL*

Caroline

Wat een leuke foto's heb je geplaatst.  :D

De broertjes doen het goed, zie ik.

Groetjesssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Hoi Martijn

Speciaal voor jou  ;)

Meer kan ik er zelf niet meer maken want Pinkeltje is vanmorgen verhuisd  :-[

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Tijntjuh

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah, kijk dan!
Het ventjuh is wel lekker bijgekomen zeg  ;D

Thanks voor het plaatsen van de foto's  :-*

Vanmorgen al verhuisd?
Dat is snel gegaan zeg!
Maar gaat vast wel goed komen met het schatjuh  ;)
We eisen gewoon verhalen en foto's op  ::)

samantha21

hey!

wat leuk dat je ook een dagboekje bent begonnen!
erg leuke valkjes hor! zo te zien genieten ze wel van al dat moois!  :D

groetjes en nog heel veel plezier hier op dit forum. :)

Tijntjuh

Op zich weinig nieuws te melden hiero, want het gaat nog steeds erg goed met de 2 heren  ;D

Sinds kort hoor ik ze al roepen zodra ik met de sleutels bij de deur ben en bij binnenkomst zit Benjiro al tegen de wand van de kooi geplakt omdat meneertjuh gekroelt wil worden  ;)

Na het eten mogen ze er van mij uit, en als ik dan een keer vergeet het deurtje open te doen... Laat ik het zo zeggen, de kooi wordt nog net niet omver gegooid van hysterie *LOL*
Soms is het deurtje ook nog niet open of de 2 heren vliegen een rondje en dan ploft Benjiro op m'n hoofd (Foei Benjiro!) en maakt Kenji altijd een noodlanding op de grond om vervolgens naar m'n voeten te rennen.. (Kenji is echt een prutster met landen, hopelijk komt het nog goed met um)

Verder blijft het naar buiten kijken ook erg spannend, zeker als er een grote meeuw op de lantarenpaal land *grin*

Dat was het weer voor nu  ::)

Owjah, voor ik het vergeet; hoe zet je een filmpjuh hiero???

carco

Leuke brokkenpiloot heb jij zeg  :P

Had je mijn mail nog gehad van de week  ???

Wat het filmpje betreft kan je die uploaden via bv. youtube en hier de link plaatsen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Tijntjuh

Jah leuk he?
Alleen is het soms best schrikken hoor  ;)

Email?
Heb ik wat gemist?
Ga gelijk ff kijken!

Het filmpjuh heb ik al op Hyves staan, maar hoe kan ik hem dan hier plaatsen?? Heb daar namelijk niet zo'n inlsuiten functie..

Tijntjuh

Heb het filmpjuh nu op youtube gezet, maar als ik dan die code gebruik krijg ik dat bij het voorbeeld alleen maar als tekst te zien  :-\

Caroline

Die link van youtube moet je plaatsen tussen:

[ url ]HIER dus[ /url ]

Boven de smileys de derde van links, voeg een hyperlink toe  :)

Uiteraard de spaties er even tussen uithalen, deze heb ik alleen er tussen gezet om jou te laten zien, als ik ze er niet tussen zet zie jij de woordjes url niet, snappie??!!

Enne .... niet meer zoveel l*llen.  ;D :P

DOei doei!!  :D

PS. was inderdaad een erg leuk filmpje.  :D

PS 2. je kan de volgende keer ook de link van het filmpje op hyves tussen die [ url ]'s zetten, dan hoef je hem niet nog een keer via youtube up te loaden.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Tijntjuh

http://www.youtube.com/watch?v=sJ6zHIfMk08

Bij deze dan het filmpjuh  ;D
Als het nu alleen een linkje is, dan moeten jullie dus even wat meer werk verrichten  :P

@Caroline
Wat nou niet l*llen?
De wereld wordt saai zonder al dat gel*l  ::)

Grappig he?
Iedere keer als ik hem nu opzet gaan ze terug fluiten naar hunzelf *LOL*

Als ik geweten had dat het alleen maar een URL link toevoegen was, dan had ik het geweten jah, dus volgende keer gewoon de Hyves link  ;)