20 april 2024, 03:17:01

lucky pikt kleine valk binky

Gestart door DeniseRhody, 22 juli 2010, 12:16:56

« vorige - volgende »

DeniseRhody

22 juli 2010, 12:16:56 Last Edit: 22 juli 2010, 12:19:48 by DeniseCyril
hoi hoi
Lucky die pikt binky steeds net zolang tot hij van de stok valt erg zielig! hij is sowieso erg dominant ook tegen over mijn andere 2 valkjes maar wel minder wat moet ik doen?
De kooi is ruim genoeg om ergens ander te kunnen zitten ze gaan er vaak uit, binky is wel de jongste en gewiekt zodra dit aangroeit wiek ik niet meer vind het zielig als ze niet kunnen vliegen terwijl ze dat juist zo mooi vinden!
iemand een tip? heb geen ruimte om nog ene kooi neer te zetten om hem apart te doen. het zijn allemaal mannetjes op 1 na dat is nog een twijfel maar kwa stilte is het echt een popje.

Groetjes Denise Bedankt alvast

Sanna

Hallo Denise,

Een lastig probleem heb je, omdat je niemand apart kunt zetten. Is Lucky de enige die Binky steeds zit te pesten of doen de anderen dit ook wel eens?

Wat je zou kunnen proberen is Lucky een paar weekjes uit logeren doen. Misschien vindt Binky dan ondertussen z'n plaats in de groep en krijgt hij wat meer zelfvertrouwen. Dan zou ik ook meteen de kooi anders inrichten. In de tijd dat Lucky namelijk weg is, kunnen de achterblijvers alvast wennen aan de nieuwe indeling en daar vertrouwd mee raken. Als Lucky dan weer terugkomt moet hij er eerst nog aan wennen en zal hij waarschijnlijk een beetje onzekerder zijn. Wellicht dat het dan beter tussen hen gaat.

Groetjes, Sanna

DeniseRhody

hoi sanna

Alleen lucky doet dat en afentoe doet hij het naar de rest maar niet altijd moet wel altijd ff ingrijpen.

Ik zat dus toch te denken wel een aparte kooi aan te schaffen en was druk aan het kijken op marktplaats en wat denk je? hij doet ineens rustig maar goed das maar een paar dagen doet ie wel vaker maar toch toevallig he haha!
Ik weet niet bij wie hij uit logeren moet? en eerlijk gezegt voel ik me meteen :censuur omdat te doen want hij is o zo lief voor ons....
ik ben in dubio wat ik moet doen....maar ga er wel even over nadenken wat je zegt en als ik het niet wil dan heb ik geen keuze en moet hij wel apart in een andere kooi het is toch tijdelijk.
bedankt voor je reactie!