Waar vind ik touw in de gebuurte van gent???

Gestart door koen waeytens, 7 januari 2004, 23:57:52

« vorige - volgende »

koen waeytens

hey zou iemand mij kunnen helpen , ik zoek een plaats waar ik van da dik touw kan vinden in de gebuurte van gent als da zou kunnen en anders zijn alle adressen welkom hoor
groetjes van koen en van piepke :)

jacko

hey koen

hierbij kan ik niet aan helpen want ik woon niet in belgie.
veel succes.
groetjes miranda en jacko

Annouschka

Beste Koen,
gelukkig zitten er hier ook mensen op die van die streek geweest zijn he (vroeger was ik van Wetteren, nu van Kortrijk). Ik heb voor Chewy een laddertje met koorden gekocht bij Droopy in Zele (op de grote baan van Zele naar Overmere) in het centrum van Zele. Ze hebben daar redelijk wat benodigdheden voor vogels, meer dan ik al in andere dierenzaken gezien heb.  Ik weet het, hier in Kortrijk is het ook moeilijk om geschikt speelgoed te vinden hoor.  Als je naar Droopy gaat, kijk dan zeker eens achteraan buiten, heeel mooie valkjes en andere vogels en proper. En heel mooie en verzorgde voilieres.  Toch beter dan ik al in sommige andere dierenzaken gezien heb.
Moesten er nog andere mensen zijn die nog andere 'vogelspeciaalzaken' weten zijn in die omgeving, laat het ook even weten a.u.b.
Groetjes...

koen waeytens

bedankt voor het adres en zal er vandeweek eens gaan kijken , ge zijt vree vriendelijk om mij te helpen en allemaal bedankt
pipeke zal het leuk vinden en ik ook

mercikes