Spammers

Gestart door ManjaV, 5 juli 2010, 17:31:47

« vorige - volgende »

ManjaV

Ik erger me mateloos aan al die spammers op het forum  ::)
Hoe komen al die mensen op de site??  ??? ??? ??? ???
Soms staan er wel tien onder elkaar... :-\


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

sweetfuzzy

ik krijg ook allemaal spam in mijn inbox van mijn mail. Ik vind het ook reuze rotzooi.
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

patty_dordtse valkjes

heb peter ook al een mailtje erover gestuurd...

mss dat er meer mensen bevoegd kunnen worden om zulke mensen direct te verwijderen overdag bv als de modeators etc werken of druk zijn noem het maar op...
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

ManjaV

8 juli 2010, 16:12:50 #3 Last Edit: 8 juli 2010, 16:43:41 by ManjaV
Moderators,

Ik word niet goed van die Unatte Ben die overal berichten plaatst op het dagboekenforum. Zouden jullie die mafkees willen blokkeren?  ??? ???

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Kimm

Citaat van: ManjaV op  8 juli 2010, 16:12:50
Moderators,

Ik word niet goed van die Unatte Ben die overal berichten plaatst op het dagboekenforum. Zouden jullie die mafkees willen blokkeren?  ??? ???

Groetjes,
Manja


hoi manja,

ik als moderator kan zo iemand niet blokkeren helaas. ik weet dat het een probleem is.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Paula

Citaat van: ManjaV op  8 juli 2010, 16:12:50
Moderators,
Ik word niet goed van die Unatte Ben die overal berichten plaatst op het dagboekenforum. Zouden jullie die mafkees willen blokkeren?  ??? ???
Groetjes,
Manja


Die persoon komt elke keer terug, Manja.
Afgelopen maandag morgen stond hij nog als gast (kleur van de naam was zwart). Later die dag was hij weer geregistreerd en begon hij allerlei spam te plaatsen.  >:(
Die persoon zal wel denken: de aanhouder wint.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Rianne

Het zijn geen personen, het zijn programma's. En een programma dat automatisch werkt, dus daar kun je als mens niet tegenop.

hilde

misschien het ip adres van waar dat programma afkomstig is blokkeren? ?? is dat geen optie ? ?

Rianne

Het zijn steeds verschillende, anders had Peter dat al wel gedaan.

Paula

Citaat van: Rianne op  9 juli 2010, 11:59:39
Het zijn geen personen, het zijn programma's. En een programma dat automatisch werkt, dus daar kun je als mens niet tegenop.


Goh, dat wist ik niet dat zoiets ook al automatisch kon. Weer wat geleerd!
Maar, kan zo'n programma dan ook specifiek werken? Zojuist zag ik dit staan bij 'Online op het forum':
unatteBen  21:02:26 Wijzigt het profiel van unatteBen.

       ???   ::)   ???   ::)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Rianne

Deze machines volgen alle links die ze tegenkomen, zo kan het idd voorkomen dat er staat dat ze bijv een topic uitprinten en zo. Daarom is het ook niet verstandig om je emailadres op een forum te zetten, ook hier wordt naar gescant en zo kun je dus ook spam binnenkrijgen. Beter is dan om er bijv een KLIK HIER link van te maken of gewoon een A te typen ipv de @.

Tijntjuh

Misschien is het een optie om alle nieuwe geregistreerde leden goed te laten keuren door een bevoegd persoon?

Het nadeel is dat iemand dan niet meteen gebruik kan maken van zijn/haar account, maar het houd wel het forum schoon.

Dit principe hebben wij bij onze site ook toegepast en met z'n tweeën kunnen wij de nicks goedkeuren of verwijderen. Sindsdien is het forum weer heerlijk schoon en de mensen hebben begrip voor deze regeling.

ManjaV

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php?action=profile;u=9218

Daar is hij weer. Unatte Ben. Hij maakt elke keer nieuwe profielen aan  ::) ::) ::) hij of het, wat dan ook.

Ik hoop dat er een oplossing komt. Hij verwijst ook naar allemaal dubieuze sites. Kijk maar in zijn profiel.


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

ManjaV

Even tellen hoor...12 spammers momenteel op het dagboekenforum  :censuur
Daar valt niet meer tegenop te verwijderen.  ::)
Is er al een oplossing in zicht?  ???

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Serita

Als ik het goed begrepen heb, moet er in deze forum software een optie zitten om een captcha aan te zetten. Anders zijn er 'mods' voor te installeren.
Dan zou je bij registeren/inloggen bv een code moeten over tikken (van een plaatje), dat kunnen die spammers (nog) niet, en zou het ook al een hoop moeten schelen!