19 april 2024, 21:48:18

Mijn kakariki op marktplaats!

Gestart door Paula, 4 juli 2010, 22:14:51

« vorige - volgende »

Paula

Dat zou mooi zijn, Mieke!
Als je Coco zou kopen, moet je mij dat maar even laten weten. Dan stuur ik je nog een aantal foto's toe van haar.
Overigens, de nieuwe eigenaren krijgen bij mij ook altijd een kaartje mee met allerlei informatie. Zoals mijn gegevens (naam, adres, telefoonnr.) en gegevens over de vogel (ringnr., wanneer ze uit het ei gekomen zijn, naam).
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

patty_dordtse valkjes

Paula
je hebt een im  ;D ;D ;D

:-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Paula

Het is toch niet te geloven!
Een kennis van mij heeft via persoonlijke mail contact opgenomen met die mensen en heeft mij laten weten wat hun reactie was. Zelf heb ik van die mensen niets meer gehoord.  >:(

De reactie die de kennis kreeg is volgende:
Van waar moeten jullie komen
En heb je zelf iets om hem in te doen
Want is erg zielig hier voor coco krijgt te weinig aandacht


Het is werkelijk niet te geloven. Deze mensen wilden zo graag een vogel, ze konden niet wachten tot ze Coco op mochten komen halen!!
En dan willen ze Coco weg doen of ruilen tegen een valkparkiet!! Na goed 1 week in huis te hebben gehad! >:(  Als ze een andere vogel aanschaffen, dan ondergaat deze hetzelfde lot als Coco, gegarandeerd!  :censuur
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

patty_dordtse valkjes

het is ongelooflijk maar helaas waar...

ik hoop dat je snel reactie krijg  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Paula

Hier krijg ik nu een sik én een punthoofd van!!  >:(  :censuur

Omdat Mieke nog geen antwoord had ontvangen op haar mailtje naar de mensen waar Coco nu zit en het al even geleden was dat ik iets gehoord had, heb ik daarstraks nogmaals een mailtje gestuurd:
Hallo .....,
Hoe is het nu met Coco? Heb je haar al kunnen verkopen?
Is het gedrag van Coco nog wat beter geworden?
Hopelijk kun je snel iemand vinden die haar over wilt nemen.
Groetjes,
Paula


Krijg ik dit als antwoord terug:
Hallo Paula
We hebben besloten dat we Coco houden
We weten niet wat er is gebeurd maar ineens kwam ze op ons zitten en is ze weer kussjes gaan geven ook
maakt ze eindelijk weer een normaal geluid dus daar zijn we erg blij mee
dus eingelijk hopen we dat ze zo blijft wat er met der is geweest weet echt niet maar ze heeft bijna 1,5 week niks gedaan dan scheeuwen en bijten en ineens is het over
misschien omdat we ze een dag in der kooi hebben gelaten en normaal mag ze rond vliegen iederdag zolang ze wilt
Groetjes


Daar word je toch gewoon niet goed van??   ::)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

*Yvon

Hoi hoi

Misschien moet je nu toch een beetje blij zijn.  ::)
Coco blijft nu in iedergeval en zo te lezen heeft die het ook niet slecht.
Ze geeft je eerlijk antwoord.
Alleen nu is het de vraag : wat als Coco weer zo'n bui heeft/krijgt ??  ::)
Vraag aan haar dan gewoon eventjes of ze je op de hoogte wil houden.  ;) :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Paula

Ik ben ook wel een beetje, heel voorzichtig, blij.
Volgens mij heeft Coco het daar ook wel goed, dat is het punt niet. Het punt is, dat deze mensen gewoon geen geduld hebben. De vogel was daar net 10 dagen toen ze haar alweer wilden verkopen.
Hoe zullen ze reageren als Coco straks in de pubertijd komt? Kakariki's kunnen in die periode heel onvriendelijk zijn en heel erg eigenwijs.

Wat het op de hoogte houden betreft: de mensen die bij mij een vogel kopen, krijgen altijd een kaartje mee met alle gegevens van mij (naam, adres, e-mail adres, telefoonnummer e.d.) en van de vogel.
Voor ze weg gaan zeg ik ook altijd dat ik het leuk vind om op de hoogte gehouden te worden.
Ze hebben mij de dag dat ze Coco opgehaald hebben ook meteen gemaild dat het allemaal zo goed was gegaan en dat Coco zo lief was. Daarna heb ik niets meer gehoord, totdat ik de advertentie op marktplaats zag en ik hen benaderd heb.
Ze gaven toen aan alle mailtjes weggegooid te hebben en dus geen mailadres meer hadden.  ::)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Tijntjuh

Als ze besloten hebben Coco te houden, waarom staat de advertentie dan nog op marktplaats?

Ikzelf zou er geen geruste gedachte bij hebben...
Vind deze mensen ook geen enkel huisdier waard!
Als je besloten hebt de zorg op je te nemen van zo'n beestje, dan moet je dat ook doorzetten!
Zoals deze mensen nu met Coco zijn omgegeaan is simpelweg hetzelfde als een hond aan de boom vast binden, alleen nu proberen ze er nog geld voor te krijgen...

Grrrrrrrrrrrr, kan me zo kwaad maken he om dit soort dingen  :(

Paula

Citaat van: Tijntjuh op 12 juli 2010, 23:58:25
Als je besloten hebt de zorg op je te nemen van zo'n beestje, dan moet je dat ook doorzetten!


Daar ben ik het tot op zekere hoogte mee eens.
Het kan natuurlijk altijd dat een dier anders is, dan je verwacht had. Dat je dan besluit om het dier te verkopen is in principe niet verkeerd. In ieder geval beter dan het dier te houden en er niets meer mee te doen. Dan wordt het een zielig, eenzaam diertje.
Dit geval ligt toch net iets anders. Deze mensen hadden Coco pas 10 dagen toen ze haar weer wilden verkopen. Het is nog maar 4 dagen geleden dat ze haar heel graag weg wilden hebben, want "is erg zielig hier voor coco krijgt te weinig aandacht".
En dan zomaar ineens willen ze haar weer wel houden.  ::)
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Tijntjuh

Die zin is ook wel heel zwart wit neergezet, er kan altijd een situatie komen dat je het toch moet "opgeven" omwille van de gezondheid van het beestje.


Maar zoals deze mensen met Coco omgaan... eerst wel, dan niet en dan toch weer wel... Alsof het speelgoed is wat je ff in de hoek gooit als je uitgespeelt bent...

Sorry, maar dat maakt me gewoon kwaad!

baasje van coco

Nou bij deze :S hier is het baasje van Coco
En ik heb haar nog steeds wat een gekwads zeg jeetje
En ik woon wel degelijk ik Cuijk
Coco zit hiet nu al een jaar bijna en ze doet het super goed
Klopt ze heeft een tijdje onzettend hard gebeten
en vonden we zeker niet leuk ze is ondertussen Dikke vriendinnen met me dochter
Want we hadden idd besloten als ze bleef bijten om haar weg te doen maar dat kan ik niet als ik eemaal een dier heb heb ze tot de laaste dag
En dan om dit te lezen JEETJE want een gedoe en vind dit helemaal nergens op slaan waar je nu mee bezig bent
Als jij zo over me wilt praten kom dan gewoon langs maar zo over internet kom ik dit nu tegen
Nou sorry hoor erg stom van je je doet net of weet wel niet wat heb gedaan

Gerda

6 februari 2011, 17:01:57 #26 Last Edit: 6 februari 2011, 18:41:08 by Gerda
Best Baasje van Coco,

Ten eerste ben ik blij dat het goed gaat met Coco.

Wanneer jij iets te zeggen hebt over dit topic dan had je beter Paula een mailtje kunnen sturen, of een bericht kunnen sturen aan de moderators. Want nu doe je hetzelfde als je Paula verwijt.
Bovendien reageer je nu op een bericht van een half jaar geleden. Niemand zal dit mer lezen, je haalt het bericht met je reactie zelf naar boven.

De link op marktplaats is al lang weg en niemand weet wie je bent, dus er lijkt me niets aan de hand.

De reden die Paula had om dit topic te openen leek me geheel legitiem. Er zijn geen namen genoemd en alles is conform de regels van dit forum.

Ik zet dit topic op slot.
Ik ga geen partij kiezen, er zijn altijd twee kanten aan een verhaal. Maar dat kan beter buiten dit forum om worden uitgesproken als daar behoefte aan is.

Gerda - global moderator