19 april 2024, 10:18:23

Mijn kakariki op marktplaats!

Gestart door Paula, 4 juli 2010, 22:14:51

« vorige - volgende »

Paula

Sinds enige tijd ben ik op zoek naar een jonge kakariki man voor mijn popje dat nu alleen zit.
Zojuist keek ik weer even op marktplaats, wat schetst mijn verbazing: staat een van de vogeltjes uit het laatste nest op marktplaats!!  >:(
http://link.marktplaats.nl/359428206

Dit popje (wat Caroline zo leuk vindt) is vorige week woensdag 23 juni (dus ja, pas 11 dagen geleden!!) opgehaald door de nieuwe eigenaren. Zij gaven aan in Cuijk te wonen, maar de advertentie op Marktplaats geeft 's Hertogenbosch aan?!  ???

Deze mensen hebben nadat ze Coco opgehaald hadden al vrij snel een mailtje gestuurd dat het allemaal zo goed was gegaan en dat Coco al bij hun op de hand zat. Verder heb ik er niets meer van gehoord. En dan lees ik nu die advertentie.  >:(   :-X

In die advertentie staat er ook bij: eventueel te ruilen tegen een valkparkiet, dus jullie zijn nu bij deze gewaarschuwd. Ik denk namelijk dat iemand die zo weinig geduld heeft met een behoorlijk tamme kakariki, dit ook niet heeft met een valkparkiet!

Ik ga zo meteen deze mensen een mailtje sturen dat ik deze manier geen stijl vind hebben. Dat zij mij toch hiervan op de hoogte hadden kunnen brengen. Dat vind ik persoonlijk toch wel het minste.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

patty_dordtse valkjes

 :'( :'( :'(

:censuur heb er geen andere woorden voor  >:(
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Paula

Nou ik heb dus een mailtje gestuurd:
Hallo .....,

Zojuist kwam ik op Marktplaats jouw advertentie tegen waarin je Coco te koop aanbiedt.

Natuurlijk staat het je vrij om de vogel te verkopen, maar ik had het zeker gewaardeerd als je mij daarvan even op de hoogte had gebracht.
Ik vind het niet netjes dat je Coco na 11 dagen al weer te koop aanbiedt en mij hiervan niet eens op de hoogte brengt.

Groet,
Paula


En vrijwel onmiddelijk een mailtje terug gekregen:
hallococo heb ik er net idd op gezet
ik wilde je mailen maar had geen een email meer van jou had alles verwijderd van me email

Ik probeer al 5 dagen van alles met haar en ze wilt niks meer niet op de hand en als ze op de hand zit bijt ze heel erg hard en
dat doet ze zomaar ineens we snappen er helemaal niks van waarom
vind onzettend jammer omdat ik me heel erg snel hecht aan een dier maar ze bljft maar bijten en weg vliegen
ook met iets lekkers komt ze niet meer bij je

Gr.....


Nou, naar mijn idee kan het niet anders dan dat er iets gebeurd is met de vogel. Coco is nu exact 2 maanden, eigenlijk een baby nog. Een zo jonge vogel gaat echt niet zomaar bijten, dat bestaat niet. En zeker niet als ze tam zijn.
Natuurlijk kan een vogel na een tijd minder prettige karaktertrekken krijgen, maar niet zo jong.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

patty_dordtse valkjes

Hoi,

die geven het dan ook wel heel snel op.
Ik vind het ook altijd erg jammer als je jouw eigen gekweekte diertje op mp of anders staat en dan geen melding ervan krijgt  :-[

hopelijk vind coco een lief baasje en ik denk ook dat er meer is gebeurd dan alleen bijten  ::)

groetjes
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Saar

Kan je de kaka niet tijdelijk terug nemen?

Paula

Nee, dat is geen optie. Ik zou dan nog een kooi in de kamer moeten zetten, want Coco terug bij Kiki plaatsen doe ik niet.
Maar ik heb de link van Marktplaats aan iemand doorgestuurd die bij mij een vogel uit dat nestje wilde reserveren, toen alle vogels al besproken waren.
Misschien heeft deze persoon interesse in Coco.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

Saar

Citaat van: Paula op  5 juli 2010, 11:47:57
Nee, dat is geen optie. Ik zou dan nog een kooi in de kamer moeten zetten, want Coco terug bij Kiki plaatsen doe ik niet.
Maar ik heb de link van Marktplaats aan iemand doorgestuurd die bij mij een vogel uit dat nestje wilde reserveren, toen alle vogels al besproken waren.
Misschien heeft deze persoon interesse in Coco.


Ik hoop het :)

Kaatje

Tssss, onvoorstelbaar gewoon ! Als zoiets mij zou overkomen dan zou ik ook helemaal van mijn apropos zijn. Als je al na zo'n korte periode het vertrouwen met een vogel bent kwijt geraakt, dan zegt dat meer over de mensen dan over de vogel!

Ik hoop werkelijk dat Coco straks een heel lief huisje krijgt waar ze wel opgenomen wordt. Wat een mensen heb je er toch tussen zitten zeg  :-\

Sterkte Paula.


patty_dordtse valkjes

hoi,

was benieuwd hoe het is afgelopen met Coco  ???
Hopelijk heeft die ene persoon contact gehad over coco

dikke knuffie  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Caroline

Ik kwam ook even kijken hoe het met Coco is afgelopen  ....

Groetjesssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Paula

Ik weet het niet.
Coco staat nog steeds op Marktplaats.
De andere mensen die ook voor een vogeltje geïnformeerd hadden bij mij, heb ik een mailtje gestuurd met de link naar de advertentie.
Daarna heb ik de mensen waar Coco nu is ook nog een mailtje gestuurd met de vraag of er misschien iets gebeurd is, te hard vast gehouden of tegen haar zin vastgehouden. Ook heb ik gevraagd waarom er nu 's Hertogenbosch bij staat, terwijl ze uit Cuijk komen.
Maar van beiden heb ik geen antwoord meer gekregen.
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

patty_dordtse valkjes

:'(

wat vervelend zeg...

>:( sommige mensen  >:(
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Paula

Maar zo zijn ze gelukkig niet allemaal.
Gisteravond, wij waren niet thuis, heeft de eigenares van Rose, het oudste popje, gebeld. Ze liet weten dat het allemaal goed ging.
Ze zou nog een mailtje sturen, maar ze had momenteel problemen met de internetverbinding. Daarom had ze alvast maar even gebeld.

Kijk, en zo kan het ook!  :D
Kijk ook eens in mijn boekje:   ;)
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,34632.0.html

Groetjes van Paula en ...  :)

patty_dordtse valkjes

Hoi,

Zeg ook simmige mensen bedoel ik niet allemaal mee  :P
Ik heb nog steeds af en toe contact met iemand die jaren geleden hier haar 1ste valkje heeft gehaald bij mij  ;D
ook nog met andere nog steeds en dat zijn alleen maar leuke berichtjes toch

:-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

mieke_06

Hoi Paula,

wat vervelend zeg zulke reacties, ik zou die mensen ineens niets meer gunnen bah. alsof een vogel oud vuil is ofzo. ik zou coco best wel willen hebben voor ricky (mijn gevonden kaka) hij is nog steeds alleen in de voliere dus ik zal ff kijken of ik contact kan opnemen.

gr, Mieke