17 mei 2025, 00:27:04

ok het geslacht van Bo

Gestart door sadelienda, 8 januari 2004, 11:43:43

« vorige - volgende »

sadelienda

Hoi,

Omdat ik in een ander topic de discussie had over geparelde valkjes heb ik een topic geopend met een foto van Bo erbij.
Bo is 2 jaar, heeft een smalle kuif naar een puntje toe, geen streepjes op de staart maar toch zn pareltjes nog. 3x perdag wip wapt hij op een teddybeer waardoor ik denk dat hij toch een manneke is. (DA zei manneke)
Wie kan mij vertellen of het Bo of Beau is??  ;D

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Karin

Bo is duidelijk een pop hoor, ze heeft alle parels nog. Popjes wipwappen met hun staart omhoog en dan heen en weer wrijvend tegen een pluche beest, mannetjes doen het met hun staart omlaag. En anders is het een manwijf  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Tara

Idd Karin,

die DA had het mis hoor ;)

Dat is heel erg duidelijk een popje, want een mannetje zou al lang veel parels verloren zijn, mijn geparelde man is iets ouder dan een half jaar, en die heeft al bijna geen parels meer.

P.s. Wat een schatje!!

Groetjes, Tara

molenaar

Hoi Sadelienda,
Ik ben nog nooit een man tegen gekomen van 2 jaar, die zijn parels nog had, dus ben ik bang dat de da het fout heeft gegokt.
Dus heb je volgens mij een mooie pop.
Groetjes Banter

Nes

Ja, ik was er ook zeker van dat het een pop is, omdat ze al haar pareltjes na 2 jaar nog heeft, en mannetjes verliezen ze. En vanwege het smalle kuifje (maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn). Ze is wel heel mooi  :)

caroliendewit

Wat een mooi valkje!!!
Heb je r ook nog een mannetje bij??? Kun je misschien wel kweken!!!
Groetjes Carolien

Lique

Overduidelijk een pop hoor.

Ik heb ook zo'n tiepetje wat niet weet wat ze is.
Sammy(bont gepareld).
Het ene moment zit ze op de kooi te wipwappen met de tralies, en het andee moment heeft ze een eitje.

maar jouw valk is echt een pop.

groetjes lique

sadelienda

Hoi allemaal,

Bedankt voor de overtuiging. Het is vreemd om te denken dat ze ineens een vrouwtje is maar helaas moet ik me bij jullie deskundigheid neerleggen en accepteren dat het een vrouwtje is.
Over haar schoonheid  ::) ik had al een vermoeden dat ze een plaatje was maarja, wie vind dat niet van haar eigen kind.
Maar daarnaast vind ik het tof om te horen dat ze inderdaad een plaatje is. Ze is mijn trots en mijn kind!  :D

Groetjes,

Sadelienda

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)