Thuis gevonden voor kwartel haantje.

Gestart door Sally, 20 januari 2011, 16:16:35

« vorige - volgende »

Sally

20 januari 2011, 16:16:35 Last Edit: 2 maart 2011, 18:02:42 by Sally
Hoi,

Ik ben met spoed opzoek naar een thuis voor mijn wit chinees dwergkwartel haantje.

Ik heb ze met de 4 gekocht, en normaal zouden het 3 hennetjes, en 1 haantje zijn.
Nu in de nazomer kwam ik erachter dat mijn wit wat normaal een hennetje zou moeten zijn een haantje is, dus zit ik met 2 haantjes.
Ik heb al gehoord dat het goed kan gaan met 2 haantjes, als ze maar de ruimte hebben, hier hebben ze de ruimte, en het ging goed. Tot vandaag  :(.

Het witte haantje loopt constant achter het andere haantje om het te pikken, t is gewoon ni leuk zo. En voor er echt gewonde vallen wil ik het witte haantje ergens herplaatsen in een andere voliere.
Hij is winterhard, dus da is geen probleem...







Als het kan mag hij ook geruild worden voor een hennetje, zodat ik toch nog 4 kwarteltjes heb...

Caroline

Hè, wat vervelend.

Succes met het zoeken van een nieuw adresje.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

martijn

 
hallo,
ik woon in Heers kort bij Sint-Truiden en heb een hennentje een haantje zou handig zijn...

grts Martijn

christel

Hey sally veel sucses met herplaatsen. ik zou snel het haantje van de andere splitsen. Ik heb hier ook 2 hanen gehad en op 3 dagen was het haantje gewoon snachts vermoord door de andere :'(

Sally

Citaat van: martijn op 20 februari 2011, 18:59:52

hallo,
ik woon in Heers kort bij Sint-Truiden en heb een hennentje een haantje zou handig zijn...

grts Martijn


Als je het ziet zitten mag je hem komen halen van mij.
Ze vechten nu wel een tijdje niet meer, maar voor het "broedseizoen" wil ik toch dat ze gescheiden zijn, voor ze terug beginnen met vechten.

martijn

euh waar woont u weer (belgisch limburg toch hé??)

Sally

België provincie Antwerpen (kempen)
Ravels op precies te zijn.

Sally

Mijn haantje heeft n nieuwe thuis gevonden bij Lynette.
Dus dit boekje mag van mij opslot.