3 mei 2025, 13:58:57

Hoe reageerd een pop op een man?

Gestart door Marloes, 8 januari 2004, 17:57:57

« vorige - volgende »

Marloes

Hoi,

Ik heb een vraag. :-/
Ik ben er 3 weken geleden achter gekomen dat mijn eerste valkje wat een man had moeten zijn een pop is, ik had toen al mijn tweede valkje er bij wat wel een man is. Ze mochen samen door de kamer vliegen om ze aan alkaar te laten wennen, nu probeerd de man de pop te versieren, maar hoe hoort de pop daar op te reageren, want ze reageerd heel afstandelijk en lijkt eerder bang dan geintereseert te zijn. Maar ze vliegt niet weg, speelt ze dan hard to get ofzo? :-/

En ik wil trouwens helemaal niet kweken want daar heb ik de ruimte en de tijd niet voor, is dit dan erg? ???

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven.
Alvast bedankt. ;D
Groetjes Marloes.

Marloes

Ow mijn exuses voor het plaatje, hij is een betje groot, hihi.

Tara

Hoi Marloes,

vaak proberen mannetjes avances te maken op vrouwtjes, maar is het niet wederzijds, je kan wel hebben dat het wederzijds is maar goed. Hier is het ook soms dat de popjes de mannen niet wilden, maar de man dwong dan om te paren, popje kon dan niet echt iets doen. Maar het kan niet echt kwaad als het mannetje haar probeert te versieren, da's best normaal, en als er niet echt nestmateriaal is, zullen ze niet snel eieren leggen, maar het kan natuurlijk dat er een eitje op de bodem van de kooi terecht komt ...

Groetjes, Tara