20 april 2024, 03:07:18

Voliere in de garage

Gestart door Cassie, 6 juni 2010, 18:45:52

« vorige - volgende »

Sorella

en mischien kan je er ook een stoel en een radio neerzetten, wel afdekken als je er niet bent i.v.m. de poepjes :)

Cassie

Nee ik ga ze niet los in deze kamer laten vliegen, mijn moeder heeft hier ook nog een paar boekenkasten staan, en er staat nog allemaal ander spul, het is dus geen plek waar ze hele dagen los mogen vliegen zonder dat ik er ben.

Ik heb dus een erg grote kooi nodig, weet iemand nog ergens een mooie kooi die goed binnen het budget past van 200 euro (het liefst natuurlijk minder)

Dit speeltje heb ik gezien (http://kooiengigant.nl/product_info.php?cPath=23_30&products_id=1338) vind een valkparkiet dit gemideld genomen leuk?

Valerie

Hoi Cassie,

Mag ik je, uit eigen ervaring, een paar tips geven?

Als het er in de winter onder de 16 graden is, ben je niet snel geneigd er een uur of langer te blijven zitten.

Als je ze niet alle dagen een paar uur vliegtijd kan geven, zorg dan dat ze in de kooi enigszins een paar "vliegslaagjes" kunnen maken. Kijk maar eens in mijn topic over gerafelde veren, naar het waarom hiervan.

Ik heb een valkje dat erg lelijk in de veren kwam door bewegingstekort. Ik heb mijn valkjes ook in de garage.
Voor de winter heb ik een verwarming.

Succes met je aanschaf!

Groetjes,

Valerie



Cassie

Citaat van: Valerie op 13 juni 2010, 16:39:29
Hoi Cassie,

Mag ik je, uit eigen ervaring, een paar tips geven?

Als het er in de winter onder de 16 graden is, ben je niet snel geneigd er een uur of langer te blijven zitten.

Als je ze niet alle dagen een paar uur vliegtijd kan geven, zorg dan dat ze in de kooi enigszins een paar "vliegslaagjes" kunnen maken. Kijk maar eens in mijn topic over gerafelde veren, naar het waarom hiervan.

Ik heb een valkje dat erg lelijk in de veren kwam door bewegingstekort. Ik heb mijn valkjes ook in de garage.
Voor de winter heb ik een verwarming.

Succes met je aanschaf!

Groetjes,

Valerie


Beste Valerie, ik heb in huis een eigen kamer waar de valkjes vooral wil laten vliegen, aangezien ik veel voor school in mijn kamer achter de computer zit vind ik dat wel gezellig!

Ik weet zeker dat ze aan vliegen geen tekort zullen komen ;)

jeroenn

wil je de vogels steeds van dat garage naar je kamer meenemen?
lijkt me een beetje onhandig