17 april 2024, 00:04:50

ziek of niet???

Gestart door dimi859, 11 juni 2010, 16:11:11

« vorige - volgende »

dimi859

hey allemaal

ik heb een valkparkiet van +/- 12 weken die al ogeveer 3weken bij mij is. Ik ben bezig met hem tam te maken, maar ik weet nu niet of hij ziek is of niet. Kunnen jullie dit bevestigen.
volgens de website is het niet normaal dat hij voor het meest van de dag op de grond zit en als hij niet slaapt met z'n hoofd in z'n pluimen dat hij dan ziek is
in het begin sliep hij in z'n pluimen, maar nu niet meer.
maar hij eet normaal, roept ook wel vaak (zoals nu  ;D) en vooral s'avonds wordt hij actief. Is hij nu ziek of niet?? Ik zou het zeer spijtig vinden als hij ziek zou zijn :(
P.S. hij rust wel altijd op 1 poot
moest hij volgens jullie niet ziek zijn, hoe kan ik dan zien dat hij ziek is?

grtjs

Larissa

hey dimi

ik zou je niet kunnen zeggen of je vogel ziek is

Je moet niet vergeten dat valkjes heel vaak pas in laat stadium laten zien dat ze echt ziek zijn.
Misschien is je valkje ergens van geschrokken...of heb je iets verandert ?
Vertrouw je eigen gevoel, mocht je twijfelen dan kun je altijd voor de zekerheid een VA bellen om hem/haar na te laten kijken

groetjes Larissa

dimi859

Citaat van: Larissa op 11 juni 2010, 17:49:38
hey dimi

ik zou je niet kunnen zeggen of je vogel ziek is

Je moet niet vergeten dat valkjes heel vaak pas in laat stadium laten zien dat ze echt ziek zijn.
Misschien is je valkje ergens van geschrokken...of heb je iets verandert ?
Vertrouw je eigen gevoel, mocht je twijfelen dan kun je altijd voor de zekerheid een VA bellen om hem/haar na te laten kijken

groetjes Larissa


ok bedankt voor de tip
ik denk niet echt dat hij ziek is want ik heb hem net op mijn hand gehad ( in de kooi nog wel) :p en die begon te roepen van geluk. En er nie meer af willen hè :p kheb daar een half uur met m'n hand in die kooi gezeten  ;D hij zat hem alsmaar te wassen