4 mei 2025, 12:49:25

Pop met nestje dood gevonden

Gestart door Melanie12, 12 augustus 2010, 17:21:18

« vorige - volgende »

Melanie12

Hi,
Bedankt voor je medeleven.
Ik vind het echt heel erg omdat het natuurlijk toch iets had kunnen zijn van mijn overleden valkje. Echter misschien maar beter nu dan dat het was geboren en dan was gegaan. Ik heb totaal geen ervaring met handopfok en dan had ik die andere kuikens moeten gaan weghalen. Niet echt ideaal. Zeker niet voor de levende en gezonde kuikens.

Ik baal echt maar dat gevoel gaat vanzelf een keer over. In de toekomst zal ik hier mee moeten leren omgaan. Heb heel wat paartjes zitten, die ook best wel wat nestjes zullen hebben waar misschien ook sommige het niet zullen halen. Ik zal idd wat foto's achterlaten als het zover is.

Een andere vraag. Het mannetje van mijn overleden valkje, heeft het er blijkbaar niet zo moeilijk mee. Die gaat gewoon lekker het vrouwtje van een ander paartje afpakken. En het is hem nog gelukt ook. Nu zit hij er ook al op te ..... Nou ja je weet wat ik bedoel. Tot wanneer kan je eigenlijk nestjes krijgen. ik bedoel dan meer tot welke periode. Ze zitten natuurlijk buiten dus het wordt straks wat kouder. Snap je.
Ik hoor het wel even.

Groetjes Melanie